کد خبر: ۶۱۷۲۶
زمان انتشار: ۱۴:۰۹     ۲۹ خرداد ۱۳۹۱

کریم انصاری فرد پس از عقد قرارداد دو ساله با پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس عنوان کرد: خدا را شکر می‌کنم و قسمت من این بود که پس از چند سال پرسپولیسی شوم. پرسپولیس تیم بزرگی است و بازیکنی دوست دارد عضو این تیم شود.

وی افزود: در شب عید مبعث قرمزپوش شدم و امیدوارم روزهای خوبی را برای هواداران این تیم به ارمغان بیاورم و به تک تک هواداران پرسپولیس قول می‌دهم برای این تیم کم نمی‌گذارم.

انصاری فرد خاطرنشان کرد:‌ در چند سال گذشته بارها در آستانه پرسپولیسی شدن بودم اما بنا بر دلایلی این اتفاق نیفتاد. حالا می‌خواهم بهترین بازی‌هایم را برای این تیم انجام دهم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا به خاطر پول به پرسپولیس پیوست، اظهار داشت: خیر، اینطور نیست. همان طور که گفتم چند سال بود که در آستانه پرسپولیسی شدن بودم و قرارداد من با پرسپولیس ربطی به پول ندارد. برخورد خوب رویانیان و بازی در تیم بزرگ پرسپولیس دلیل اصلی تصمیم من بود.

مهاجم پیشین سایپا اضافه کرد: خدا را شکر می‌کنم که آنقدر به من عزت داده و در چند سال گذشته آنقدر خوب بوده‌ام که تیم‌های زیادی به دنبال من بوده‌اند. اهل بازارگرمی نیستم و همیشه سعی می‌کنم در موقعی مناسب بهترین تصمیم را برای آینده فوتبالی‌ام بگیرم.

انصاری‌فرد یادآور شد: قرارداد من دو ساله است و در فوتبال حرف‌های زیادی برای گفتن دارم. تلاشم را بیشتر می‌کنم تا با کمک همه بازیکنان پرسپولیس این تیم را در دو جام موفق کنیم.

مهاجم جدید پرسپولیس گفت: حدود 6 سال در سایپا توپ زدم و از آقای پوستین‌دوز، حیدری و کوشا تشکر می‌کنم که برای من زحمات زیادی کشیدند. از امروز به بعد ماموریت من با پیراهن پرسپولیس است تا انشاءالله بتوانم بهترین بازی‌هایم را برای این تیم انجام دهم.

انصاری فرد در جواب این سؤال که چرا با استقلالی‌ها صحبت کردی و سپس پرسپولیسی شدی، به فارس گفت: پیشنهادهای زیادی داشتم اما در نهایت به این نتیجه رسیدم که قرمزپوش شوم. در این شرایط سعی کردم بهترین تصمیم را بگیرم و پرسپولیسی شدم.

انصاری فرد در پایان ضمن تشکر از مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: رویانیان تلاش زیادی کرد تا من به پرسپولیس بیایم. به نگاه او علاقه زیادی دارم و امیدوارم جواب محبت‌های او را بدهم. بازی‌های خوب، گلزنی و بدست آوردن دل مسئولان باشگاه و مخصوصا هواداران خونگرم این تیم برای من در اولویت است تا انشاءالله بتوانم همزمان در پرسپولیس و تیم ملی درخشش داشته باشم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
قنبر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۷ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۱
۰
۰
دیشب کودکی مرد بدلیل گرسنگی - چه اسان به خاک پس دادیمش - و چه دردناکتر از مرگ او قصه پدرش که برای قرص نانی در سفره خالیش به هر دری میزد اما چه سود - با چشمی اشگبار و شرمنده به خانه امد و هزار بار از خدا میخواست که به خانه نرسد -- راستی به امضا کننده قرارداد های یک و نیم میلیارد تومانی تبریک میگوییم- قبول باشد انشاا... این.........
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها