کد خبر: ۶۱۷۲۴
زمان انتشار: ۱۴:۰۸     ۲۹ خرداد ۱۳۹۱
مدیرعامل باشگاه نفت تهران گفت: به دلیل درخواست‌های ۸۰۰ و ۶۰۰ میلیون تومانی نتوانستیم بازیکنان مورد نظر ابراهیم‌زاده را جذب کنیم.

منصور قنبرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد وضعیت باشگاه نفت تهران در فصل نقل و انتقالات، گفت: شش بازیکن از تیم ما جدا شدند و ما فقط سه بازیکن جذب کرده‌ایم. منصور ابراهیم‌زاده فهرستی از بازیکنان مد نظرش را در اختیار ما قرار داد که در آن اولویت‌های اول، دوم و سوم تعریف شده بود. بازیکنانی که در اولویت اول قرار داشتند درخواست دستمزد 800 میلیون تومانی کردند آن هم در شرایطی که حتی ملی‌پوش هم نبودند.

وی ادامه داد: به همین دلیل به سراغ بازیکنان اولویت دوم فهرست سرمربی تیم خود رفتیم اما این بازیکنان نیز رقمی حدود 600 میلیون تومان از ما درخواست کردند که بازهم در توانایی باشگاه نفت تهران نبود بازیکنانی با این رقم دستمزد جذب کند.

قنبرزاده تصریح کرد: اکنون سراغ اولویت‌های سوم فهرست سرمربی رفته‌ایم  وشاید بتوانیم بازیکنانی از این فهرست را جذب کنیم. نمی‌دانم باشگاه‌های دیگر از کجا پول می‌آورند که چنین رقم‌هایی را پرداخت می‌کنند. به نظر من مدیران باشگاه‌ها باید قبل از شروع فصل نقل و انتقالات می‌نشستند و استراتژی تعریف می‌کردند.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران با اشاره به باشگاه‌های دیگر عنوان کرد: نمی‌دانم تیم‌هایی مثل فجرسپاسی، راه آهن و گهر زاگرس چطور می‌خواهند تیمداری کنند؟ باشگاه نفت اگر چه نتوانسته بازیکن زیادی جذب کند اما 85 درصد تیم فصل گذشته‌اش را حفظ کرده ولی برخی حتی نیمی از بازیکنان تیم گهر زاگرس را هم به تیم‌های دیگر برده‌اند. عده‌ای می‌گویند به ما ربطی ندارد و اگر پول ندارند تیمداری نکنند اما این درست نیست.

قنبرزاده در پایان به فارس گفت: سازمان بازرسی کل‌کشور و نهادهای نظارتی و حتی مسئولان فدراسیون فوتبال باید به طور جدی وارد نقل و انتقالات فوتبال شوند. بازار نقل و انتقالات به هیچ وجه عادلانه نیست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها