کد خبر: ۶۱۵۰۸
زمان انتشار: ۱۲:۳۸     ۲۸ خرداد ۱۳۹۱
پخش رقابت‌هاي فوتبال يورو 2012 باعث شد تا سازندگان مجموعه «ميهانان ويژه»، از شبكه تهران درخواست كنند پخش اين سريال چند روزي به تعويق بيفتد.

سعيد اردكاني، تهيه‌كننده اين مجموعه تلويزيوني در گفت‌وگو با خبرنگار سرويس تلويزيون ايسنا،‌ با اعلام اين خبر افزود: ترجيح داديم كارمان از نيمه شعبان يعني حدود 15 روز ديرتر پخش شود.

او ادامه داد:‌ قرار بود سريال ما از امشب به صورت يك شب درميان و از ساعت 11 شب پخش شود اما چون با رقابت‌هاي فوتبال همزمان مي‌شد، در تعاملي كه با شبكه داشتيم، قرار شد از نيمه شعبان و به صورت هرشبي پخش شود.

اردكاني تاكيد كرد: اگر «ميهمانان ويژه» الان پخش مي‌شد، مخاطبان به دليل همزماني با فوتبال چند قسمت اول را از دست مي‌دادند و بعد معلوم نبود كه آن را در ادامه دنبال مي‌كنند يا نه.

مجموعه طنز «مهمانان ويژه» در 14 قسمت 45 دقيقه‌اي به كارگرداني جواد رضويان آماده شده است و عليرضا خمسه، رضا بابك، اميرحسين صديق و افشين سنگ چاپ از جمله بازيگران آن هستند.

داستان اين مجموعه درباره مجيد كشاورز، استاد جوان و موفق دانشگاه است كه به تنهايي در طبقه بالاي خانه آقاي كيهاني (رئيس دانشگاهي كه در آن تدريس مي‌كند) زندگي مي‌كند. پريسا دختر كيهاني دانشجوي مجيد در دانشگاه است و علاقه‌اي بين آنها به وجود آمده است. مجيد از او خواستگاري مي‌كند. آقاي كيهاني از مجيد مي‌خواهد كه همراه خانواده خود آخر هفته براي مراسم خواستگاري به خانه آنها بروند و مشكلات مجيد از همين جا شروع مي‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها