کد خبر: ۶۱۴۹۲
زمان انتشار: ۱۲:۰۸     ۲۸ خرداد ۱۳۹۱
فرمانده سپاه پاسداران سیدالشهدا(ع) استان تهران از آغاز دوباره فعالیت‏های شورای امر به معروف و نهی از منکر استان تهران با تغییر رویکرد از اقدامات "سلبی" به "ایجابی" خبر داد.
سردار علی نصیری در گفت‏گو با فارس اظهار داشت: این مهم در قالب تشکیل تیم‏های امر به معروف و نهی از منکر در پایگاه‏های بسیج سطح استان تهران انجام می‏گیرد.

وی ادامه داد: شورای امر به معروف و نهی از منکر در گذشته، اقدامات خود را به صورت "سلبی" پیگیری می‏کرد.

نصیری اضافه کرد: اما شورای جدید امر به معروف و نهی از منکر بدون پرداختن به امور سلبی، تنها به صورت "ایجابی" به مسائل ورود پیدا می‏کند.

فرمانده سپاه پاسداران سیدالشهدا(ع) استان تهران افزود: این شورا با محوریت ائمه جمعه شهرستان‏های مختلف استان تهران و کشور در میان اقشار مختلف جامعه حضور پیدا کرده و با سود جستن از ابزارهای فرهنگی، به توسعه اموری نظیر عفاف و حجاب می‏پردازد.

وی ادامه داد: مسائل متعدد فرهنگی پیش روی مناطق مختلف، در همان نشست شورای امر به معروف بررسی و توسط پایگاه‏های بسیج اجرایی می‏شود.

ترویج عفاف و حجاب، برنامه محوری بسیج بانوان

فرمانده سپاه پاسداران سیدالشهدا(ع) استان تهران همچنین توسعه فرهنگ عفاف و حجاب را به عنوان برنامه محوری بسیج جامعه زنان در قالب طرح "حلقه‏های صالحین" بیان کرد.

نصیری تصریح کرد: سپاه پاسداران و سازمان بسیج در مقوله عفاف و حجاب، برنامه‏های ویژه‏ای را پیش رو دارد که همه آنها به ترتیب اجرایی می‏شوند.

وی اضافه کرد: بدین ترتیب، امور سلبی در خصوص موضوعاتی مانند عفاف و حجاب به نیروهای انتظامی واگذار می‏شود و این نهاد خدوم بر اساس وقوف به وظایفش در مورد آنها عمل می‌کند.

فرمانده سپاه پاسداران سیدالشهدا(ع) استان تهران افزود: وظیفه سپاه پاسداران و جامعه زنان بسیجی، بیشتر فرهنگ‏سازی و توجیه پیامدهای منفی بدحجابی در جامعه هدف است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها