کد خبر: ۶۱۴۷۹
زمان انتشار: ۱۱:۲۰     ۲۸ خرداد ۱۳۹۱
حمیدرضاعرب - مجتبی جباری و استقلال پس از سال ها همکاری به پایان خط رسیدند! این بار جدایی مجتبی جباری به واسطه اتفاقاتی که میان او و علی فتح ا... زاده به وجود آمده قطعی و نزدیک به نظر می رسد.
شماره 8 آبی ها که طی سال های گذشته همواره حاشیه های فراوانی را برای تیمش به وجود آورده همین روزها با استقلال تسویه حساب خواهد کرد و از این تیم می رود. جدایی جباری و استقلال در جلسه ای که میان او و علی فتح ا... زاده برگزار شد شکل واقعی به خود گرفت. آن روز که جباری با سینه های ستبرش وارد دفتر مدیر عامل شد و پای مذاکره نشست ،مدیرعامل آبی ها به خوبی متوجه شد که هیچ نقطه مشترکی با جباری ندارد.
آقای شماره 8 آبی ها در این جلسه کاملا جدی مبلغ یک میلیارد تومان را برای تمدید قراردادش پیشنهاد داد اما علی فتح ا... زاده به محض آن که چنین پیشنهادی را شنید گفت:" استقلال نهایت پولی را که بتواند برای تو هزینه کند 450 میلیون تومان است." جباری که ازاین پیشنهاد شوکه شده بود در واکنش به فتح ا... زاده گفت:" آقا به بازیکنان دیگر بیشتر از این مبلغ می دهی آن وقت می خواهی به من که سال ها است برای استقلال بازی می کنم 450 میلیون تومان بدهی؟!" فتح‌ا... زاده هم در جواب جباری می گوید:" تو سالی 15 بازی برای ما انجام می دهی. از طرفی ما فقط به دو بازیکن مان بیشتر از سقف می دهیم. یکی آندرانیک تیموریان است و دیگری سید مهدی رحمتی. دوست داری بمان دوست نداری هر تصمیمی که می خواهی بگیر.
" جمله آخری که فتح ا... زاده به زبان آورد مثل آب سردی بود بر پیکر جباری ! انگار اتاق دور سرش می چرخید. دوباره از فتح ا... زاده پرسید واقعا همین قدر به من پول می دهید؟ که مدیرعامل استقلال دوباره گفت:" بله، همین مبلغ. بیشترش را نمی توانیم هزینه کنیم. شرمنده." و بعد مجتبی جباری از روی صندلی اش بلند شد و هنگامی که داشت بیرون می رفت گفت:" نمی توانم با این مبلغ بمانم.". به این ترتیب او را باید جدا شده بزرگ فصل دوازدهم نامید. استقلال حالا شاید سهمیه باقی مانده خود در لیگ برتر را بخواهد با جذب جانشین جباری پر کند. بازیکنی در حد و اندازه کریمیان و حتی امیر حسین فشنگچی؟!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها