کد خبر: ۶۱۴۰۶
زمان انتشار: ۰۱:۰۲     ۲۸ خرداد ۱۳۹۱
دراین میان'میگول فریرا پدرو' همراه با دیگر آبی پوشان به آماده سازی خود پرداخت. این هافبك پس از50 دقیقه وبا تشخیص قلعه نویی ازتمرینات گروهی كنار رفت و به دویدن دور زمین پرداخت.
سایت گل - تمرین عصر امروز تیم فوتبال استقلال تهران از ساعت 18 در محل كمپ این باشگاه آغاز شد و اكثر بازیكنان از دقایقی قبل از آغاز تمرین خود را به كمپ رسانده بودند.

به گزارش گل به نقل از ایرنا در ابتدای این تمرین بازیكنان استقلال 15 دقیقه با دویدن دور زمین به گرم كردن پرداختند و سپس كار با توپ و پاسكاری سریع را در دو گروه انجام دادند.

درادامه بازیكنان به بازی آقا وسط تحت فشار پرداختند كه این تمرین زیر نظر تمامی اعضای كادر فنی برگزارشد. امیرقلعه نویی در جریان این تمرین بارها از بازیكنان خواست تا با جدیت كار خود را دنبال كنند.

سیاوش اكبرپور با 15 دقیقه تاخیر در تمرین حضور یافت. وی كه نخستین تمرین خود را با آبی پوشان برگزارمی كرد مورد حمایت هواداران آبی پوش قرار گرفت و برای لحظاتی به ابراز احساسات آنان پاسخ داد.

دراین میان'میگول فریرا پدرو' همراه با دیگر آبی پوشان به آماده سازی خود پرداخت. این هافبك پس از50 دقیقه وبا تشخیص قلعه نویی ازتمرینات گروهی كنار رفت و به دویدن دور زمین پرداخت. دو بازیكن پرتغالی كه هر دو هافبك هستند، در كمپ استقلال حضور یافتند.'ریكاردو مونتوریو'ملقب به ترنتینی به دلیل اینكه در تست پزشكی حضور نیافته است ،در تمرین شركت نكرد و تنها نظاره گر تلاش هموطن خود بود.

'مهدی اسلامی' دروازه بان فصل گذشته استقلال كه هفته گذشته در تمرینات این تیم حضور داشت امروز غایب بود. وی پس از توافق با مسوولان استقلال از این تیم جدا شده است.

حدود100تماشاگر درمحل تمرین حضورداشته و با سردادن شعارهای مختلفی به حمایت از امیرقلعه نویی پرداختند.

سید مهدی رحمتی، آندرانیك تیموریان، مجتبی جباری و خسرو حیدری ملی پوشان استقلال كه هنوز با مدیران این باشگاه به توافق نرسیده اند، در تمرین امروز غایب بودند.

یكی از هواداران جوان پرسپولیس در خانه هایی كه در همسایگی كمپ استقلال است، با در دست داشتن پرچم سرخ رنگ باعث خشم تماشاگران استقلال شد و آنها برای لحظاتی برعلیه تیم فوتبال پرسپولیس شعار دادند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها