کد خبر: ۶۱۲۶۶
زمان انتشار: ۱۲:۴۷     ۲۷ خرداد ۱۳۹۱
ایلنا: کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال کشورمان با اشاره به جنجال‌ رسانه‌ای مدیران باشگاه‌های فوتبالی در فصل نقل و انتقالات تاکید کرد که برخی از این مدیران از مدیریت فقط بمب ترکاندن و موشک هواکردن را یاد گرفته‌اند.

محمد پنجعلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به سروصدای کاذب این روز‌ها فصل نقل وانتقالات بازیکنان لیگ برتری، گفت‌: من اعتقاد دارم فرصت چند روزه نقل و انتقالات لیگ بر‌تر به جای ایجاد یک فرصت برای حل مشکلات باشگاه‌ها به محلی برای خودنمایی و جولان مدیران تیم‌های مطرح این رقابت‌ها مبدل شده و فقط در جریان آن میلیارد‌ها تومان پول بیت المال جابه‌جا می‌شود و برآیند چندانی هم از آن حاصل نمی‌شود.

وی افزود: متاسفانه همانطور که می‌بینیم و می‌خوانیم گویا اغلب مدیران فوتبال ما از جمله مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از مدیریت فقط "بمب ترکاندن و موشک‌هوا کردن" و البته هزینه پول‌های میلیاردی که در ‌‌نهایت نفعی به حال فوتبال ایران ندارد ‌را یاد گرفته‌اند.

وی با تاکید بر اینکه همه تلاش‌ها در هر عرصه‌ای باید منجر به موفقیت آن عرصه شود، گفت‌: ما همه در کنار هم زحمت می‌کشیم تا فوتبال ما در عرصه بین المللی و جام‌های معتبر موفقیت‌هایی را کسب کند اما شما ببینید علیرغم هزینه‌های میلیاردی در لیگ بر‌تر ما چه برآیندی از آن حاصل می‌شود‌. ‌ما کدام پدیده را به تیم ملی معرفی کردیم و تیم ملی ما در کدام مسابقات توانسته مردم فوتبالدوست را قانع و راضی کند‌. ‌آن هم از وضع تیم‌های باشگاهی ما که سوای سپاهان هیچ‌یک نتوانستند به توفیقی برسند.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت‌: متاسفانه برخی مدیران به وسیله هزینه‌های میلیاردی از بیت‌المال و البته ایجاد جنجال و حاشیه کاذب در فصل نقل و انتقالات فقط مردم را سرگرم کرده‌اند در حالیکه با هزینه همین‌ پول‌ها روش‌های بسیار بهتری هم برای سرگرم کردن مردم وجود دارد‌. ‌

وی در ادامه با اشاره به اینکه ساختار آماتور فوتبال ایران مربیان حرفه‌ای دنیا نظیر کی‌روش و دنیزلی را هم آماتور می‌کند، گفت‌: متاسفانه شرایط فوتبال ما در سال‌های اخیر به سمتی پیش رفته که مربیان حرفه‌ای دنیا هم در آن آماتور می‌شوند. برای مثال دنیزلی که یکی از مربیان مطرح ترکیه در سطح جهان است، علیرغم اینکه با پرسپولیس قرارداد دارد، هیچ خبری از او نیست و انگار نه انگار که لیگ تا چند هفته دیگر قرار است از سر گرفته شود‌. ‌

کاپیتان سابق پرسپولیس همچنین با اشاره به خریدهای این فصل تیم فوتبال پرسپولیس، گفت‌: به هرحال این روز‌ها پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات بازیکنان خوبی جذب کرده اما ما نمی‌دانیم این بازیکنان آیا واقعا با نظردنیزلی جذب شده‌اند یا مدیران باشگاه فقط برای عقب نماندن از رقبای خود دست به جذب آنها زده‌اند‌. ‌

وی در پایان گفت: امیدوارم دنیزلی از قبل لیستی را برای جذب به رویانیان داده باشد چراکه در غیر این‌صورت پرسپولیس با گذشت چند هفته از لیگ دچار مشکلات عدیده‌ای خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها