کد خبر: ۶۱۱۷۷
زمان انتشار: ۰۹:۵۰     ۲۷ خرداد ۱۳۹۱
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: دولت اگر همواره موافق برخورد با مفاسد اقتصادی است باید باقوه قضائیه همکاری داشته تا هرچه زودتر به اتهامات رسیدگی و نتیجه آن برای مردم بازگو شود.

اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس درباره ابعاد جدید پرونده بیمه و دریافت مبالغی از سوی یکی از مسئولین عالی رتبه دولت از سوی "جابر-ا" از متهمان این پرونده و پرداخت 900 میلیون تومان به نمایندگان در مجلس اظهار داشت: این موضوع مربوط به اوایل دوره هشتم و درباره کمک به نمایندگان است و من به این دلیل که تازه آن دوره وارد شده بودم چندان اطلاعی از این موضوع نداشتم.

این عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: بنده در آن زمان آنچنان رحیمی را نمی‌شناختم و در این وادی‌ها هم وارد نمی‌شدم اما اگر از این موضوع اطلاع داشتم، قطعا و یقینا با رحیمی مانند آقای زارعی رفتار می‌کردم

وی با بیان اینکه شنیده‌ بودم آقای رحیمی کمک مالی به برخی نمایندگان داشته بودند افزود:  لازم و ضروریست دستگاه قضائیه برخورد قاطع با دانه‌ درشت‌های فساد اقتصادی داشته باشد.

کوثری افزود: اگر قوه قضائیه تشخیص می‌دهد که تخلفی صورت گرفته نباید بین افراد تفاوتی قائل شود و باید با آن متهمان در هر رده‌ و جایگاهی برخورد کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: دولت اگر همواره موافق برخورد با مفاسد اقتصادی است باید در این زمینه همکاری کند تا هرچه زودتر به این اتهامات رسیدگی و نتیجه آن برای مردم بازگو شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها