کد خبر: ۶۱۰۴۵
زمان انتشار: ۰۳:۱۲     ۲۶ خرداد ۱۳۹۱
سرخ پوشان پایتخت تمرین‌های آماده‌سازی شان برای لیگ دوازدهم را با 10 بازیکن شروع خواهند کرد.
سایت گل، پرسپولیس رویایی، تیمی که مدیرعامل پیش‌تر وعده‌اش را داده بود قرار است با شروع هفته پیش ‌رو تمرین‌هایش را شروع کند، در ورزشگاه درفشی‌فر و در ساعت 9 صبح. بازیکنانی که برای پرسپولیس رویایی انتخاب شده‌اند قرار است صبح شنبه خود را به کادر فنی معرفی کنند.
اما تعداد بازیکنانی که در تمرین شنبه حاضر خواهند بود از 10 نفر فراتر نمی‌رود. چرا که قرار نیست در آغاز راه، ملی‌پوشان با آن ها همراه باشند. علی کریمی، مهرداد پولادی، غلامرضا رضایی، سیدجلال حسینی، شهاب گردان، محمد قاضی و حسین ماهینی بعد از ترک اردوی تیم ملی 10 روز از پرسپولیس مرخصی گرفته‌اند و بدون شک در تمرین روزهای نخست حضور نخواهند داشت. ایمون زاید هم هنوز به ایران بازنگشته و آنچه مشخص است اینکه به تمرین شنبه نخواهد رسید.
با این وضع، پرسپولیس تمرین‌های آماده‌سازی‌اش برای لیگ دوازدهم را با این 10 بازیکن استارت ‌می زند. مهدی مهدوی‌کیا، علیرضا نورمحمدی، جواد کاظمیان، حمیدرضا علی‌عسگری، محمد نوری، محسن بنگر، هادی نوروزی، سامان آقازمانی، محمدرضا خانزاده و افشین اسماعیل‌زاده. البته مهرداد اولادی، حسین هوشیار و ابراهیم شکوری هم که با وجود قرار گرفتن در لیست مازاد، هنوز یک فصل دیگر از قراردادشان باقی مانده و علیرضا محمد به انتظار بازگشت سرمربی ترکیه‌ای نشسته‌اند تا شاید موافقت او را برای ادامه حضور در پرسپولیس بگیرند و از شنبه همپای دیگر سرخپوشان تمرین کنند. اتفاقی که بعید است با آن موافقت شود.
البته باید به تردیدها در مورد خود مصطفی دنیزلی هم اشاره کرد که خبرهای ضد و نقیض در مورد قرارداد او با بشیکتاش باعث شده هیچکس از حضور او در تمرین روز شنبه پرسپولیس مطمئن نباشد. پرسپولیسی‌ها طبق قرار و مداری که با آقامصطفی گذاشته‌اند صبح شنبه در تهران منتظر او هستند اما...
راستی، شنبه چه کسی پرسپولیس را تمرین خواهد داد؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها