کد خبر: ۶۰۸۴۹
زمان انتشار: ۲۱:۴۳     ۲۴ خرداد ۱۳۹۱
رئیس تربیت بدنی نیروهای مسلح در خصوص وضعیت کریم انصاری به مهر گفت:این بازیکن به تازگی کفالت مادرش را گرفته و از حضور در خدمت سربازی معاف شده است

سایت گل- حدود 40 روز پیش سایت گل از معافیت کر یم انصاری فرد از خدمت سربازی خبر داد و این خبر سرانجام امروز تایید شد.

به گزارش سایت گل، علی باران چشمه رئیس تربیت بدنی نیروهای مسلح در خصوص وضعیت کریم انصاری به مهر گفت:« این بازیکن به تازگی کفالت مادرش را گرفته و از حضور در خدمت سربازی معاف شده است. بنابراین تکلیف او کاملا مشخص است و مشکلی برای عقد قرارداد با باشگاه‌ها ندارد.»گفتنی است که سایت گل حدود 40 روز پیش این خبر را روی خروجی اش قرار داد که متن خبر را مشاهده می کنید:

 

انصاري‌فرد معافيت گرفته است

كريم انصاري‌فرد مهاجم ملي‌پوش تيم فوتبال سايپا كه  چند روزي است دوران مصدوميت را پشت سر مي‌گذارد هنوز براي فصل آينده تصميمي نگرفته و مثل سال گذشته بحث حضور او در تيم‌هاي خارجي شنيده مي‌شود.

به گزارش سايت گل، اين مسائل در حالي مطرح است كه انصاري‌فرد هنوز به خدمت سربازي نرفته و اگر بخواهد براي بازي كردن به خارج از ايران برود شايد با مشكلاتي مواجه شود. در سال گذشته هم اين موضوع مطرح شد كه انصاري‌فرد مي‌تواند با گرفتن سهميه تحصيلي لژيونر شود ولي او در نهايت در سايپا ماند. حالا شايعاتي به گوش مي‌رسد مبني بر اينكه انصاري‌فرد با تلاش‌هاي خود توانسته معافيت بگيرد و اگر اين موضوع صحت داشته باشد، او براي بازي كردن در خارج از ايران مشكلي نخواهد داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها