کد خبر: ۶۰۷۶۱
زمان انتشار: ۱۸:۱۳     ۲۴ خرداد ۱۳۹۱
 به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی در اردوی فرهنگی آموزشی مبلغان، با بیان اینکه در خصوص قرآن کوتاهی کرده‌ایم، تصریح کرد: برهمین اساس باید استغفار کنیم و تصمیم بگیریم که روزی یک تا سه ساعت را به مباحث تفسیر بپردازیم.

وی افزود: اگر به طلبه‌ای گفتند چه می‌خوانی باید بگوید مباحثه تفسیر و نهج البلاغه دارم و البته پای درس علما هم می‌روم.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور تاکید کرد: باید اول به سراغ حضرت علی(ع) و سپس مراجع تقلید بروید و گیر ما این است که درس مراجع تقلید را 10 سال رفته‌ایم ولی قرآن بلد نیستیم.

وی ادامه داد: لذت می‌بریم که بگوییم درس خارج می‌رویم و لذت نمی‌بریم که بگوییم درس نهج البلاغه می‌رویم، باید این بافت فکری عوض شود زیرا شرک به معنای واقعی این است که کسی عزت را نه از امیرالمومنین و از خدای علی که از کفایه بخواهد.

قرائتی خطاب به مبلغان بیان داشت: نیت باید این باشد که قرآن را از مهجوریت در بیاورید و تبلیغ را جدی بگیرید زیرا تبلیغ برای امرار معاش نیست.

وی با بیان اینکه در تعطیلات حوزه 27 جلد تفسیر نمونه آیت الله العظمی مکارم شیرازی نوشته شد، خاطرنشان کرد: هم اکنون تفسیر نمونه به چند زبان ترجمه شده است و طلاب هم باید توجه داشته باشند که رحمت واقعی تبلیغ دین است و در تبلیغ دین باید تلاش کنند تا قرآن را از مهجوریت خارج کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها