کد خبر: ۶۰۳۰۵
زمان انتشار: ۱۰:۳۰     ۲۳ خرداد ۱۳۹۱
از پيكان هم پيشنهاد داشتم و تا قبل از اين‌كه با قلعه‌نويي صحبت كنم پيوستنم به پيكان 80 درصد قطعي بود. به خصوص كه قبلا با ويسي هم‌باشگاهي بوديم
سايت گل- ديگر عادت كرده‌ايم كه هر بازيكني با پرسپوليس و استقلال قرارداد مي‌بندد بلافاصله اعلام ‌كند از بچگي عاشق آن تيم بوده! اما ايمان مبعلي سنت‌شكني كرده و ساعاتي بعد از عقد قرارداد با استقلال به خبرنگار گل مي‌گويد: «از بچگي پرسپوليسي بودم!» بازيكن سابق استقلال دوباره به اين تيم برگشته و اين در حالي است كه تا شب گذشته صحبت از پيوستن او به باشگاه پيكان بود. در مورد پيشنهاد پرسپوليس هم... بهتر است خودتان بخوانيد.

 

دوباره استقلالي شدي ايمان؟ مي‌گفتند قرار است بروي پيش ويسي؟

بله، از پيكان هم پيشنهاد داشتم و تا قبل از اين‌كه با قلعه‌نويي صحبت كنم پيوستنم به پيكان 80 درصد قطعي بود. به خصوص كه قبلا با ويسي هم‌باشگاهي بوديم و جلال كاملي هم با اين تيم قرارداد بسته. اما قسمت اين بود كه دوباره استقلالي شوم. بعد از اين‌كه با قلعه‌نويي صحبت كردم تصميم خودم را گرفتم.

مبلغ قراردادت با استقلال چقدر است؟

قرارداد سفيد امضا كردم. روي قرارداد يك‌ساله به توافق رسيديم اما در مورد مبلغ اصلا صحبتي نكرديم. من دنبال پول استقلال نيستم.

از پرسپوليس هم پيشنهاد داشتي. چرا پرسپوليسي نشدي؟

پرسپوليسي‌ها هم يك صحبت‌هايي كرده بودند اما امروز و فردا كردند و من ديگر منتظر نماندم.

مي‌گويند تو از بچگي پرسپوليسي بودي. اما براي دومين بار داري به استقلال مي‌روي! جريان چيست؟

بله. فقط در بچگي پرسپوليسي بودم. اما از سن 18 سالگي كه به تيم‌هاي ملي دعوت شدم و لباس تيم ملي را پوشيدم ديگر به هيچ باشگاهي تعصب ندارم. بنويس تا 18سالگي پرسپوليسي بودم.

چند ماهي هست بازي نكرده‌اي. كمردرد هم كه داشتي. اوضاع جسماني‌ات چطور است؟

كمردرد كه مربوط به 4ماه قبل بود و الان كاملا خوب شده. در اين مدت تمرينات اختصاصي خودم را دنبال كرده‌ام و از لحاظ بدني كاملا آماده‌ام.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها