کد خبر: ۶۰۲۸۳
زمان انتشار: ۰۳:۰۵     ۲۳ خرداد ۱۳۹۱
فرمانده ناجا با اشاره به صدور حكم بازداشت خاوري از سوي اينترپل گفت: برگشت او به كشور مستلزم همكاري تمامي كشورهاست.
به گزارش فارس سردار اسماعيل احمدي مقدم در حاشيه سي وسومين نشست شوراي هماهنگي و حقوقي دستگاه هاي اجرايي كشور در جمع خبرنگاران گفت: پليس آمادگي كامل را براي پوشش امنيتي تفرجگاه هاي شهرداري دارد كه اين مهم ابلاغ شده است.
وي به موضوع پيش آمده در پارك طالقاني نيز اشاره كرد و گفت: متاسفانه ماموران ناجا در محل مستقر نبودند و زماني بود كه محل استقرار نيروهاي ما به كاركنان شهرداري براي طرح فرهنگي عباس آباد تحويل داده شده بود، خلأ ايجاد شده فضا را براي اراذل و اوباش براي شكستن قانون فراهم كرد اما خوشبختانه اين افراد مورد شناسايي اوليه قرار گرفتند و در آينده نزديك پليس با آنان برخورد جدي خواهد داشت.
وي ادامه داد: به هيچ وجه قابل قبول نيست كه امنيت مردم در تفرجگاه ها از بين برود.
وي ادامه داد: پارك هاي ما نيازمند جايگاه تخصصي پليس هستند كه در اين راستا با شهرداري رايزني هاي لازم صورت گرفته و توافق شده است كه در آينده نزديك يگان انتظامي شهرداري در استخدام شهرداري و تحت نظر پليس ايجاد شود.
وي در ادامه با بيان اينكه در برخي مراسمات عمومي هنجارها شكسته مي شود، گفت: ما با فيلم ها و سريال هايي كه در انظار عمومي سر و كار داريم و دستگاه هاي متولي ديگر پشت صحنه فيلم ها مورد بررسي قرار دهند. اينكه بازيگران به قوانين و مقررات و اصول دين التزام ندارند مسئله ديگري است.
وي اظهار داشت: نيروي انتظامي موظف به اجراي قوانين است. اگر در نمايشگاه يا جشنواره اي كه جنبه عمومي دارد قوانين زير پا گذاشته شود پليس با آن برخورد خواهد كرد. اگر در يك نمايشگاه نيروي انتظامي تذكر نداد يا مسئولين برپايي نمايشگاه وظيفه خود را فراموش كردند نبايد اين موضوع براي افراد جا بيفتد كه ديگر شكستن حرمت ها عادي شده است. ما نبايد مقوله عفاف و حجاب را مسئله اي عادي شده فرض كنيم.
وي به حكم صادر شده در زمينه تعقيب خاوري نيز اشاره كرد و گفت: اينترپل با توجه به حكم قضايي صادر شده دستگيري خاوري را در دستور كار قرار داده اما بازداشت ايشان نيازمند همكاري تمامي كشورهاي دنيا است كه اميدواريم با اين حكم خواسته ملت ايران محقق شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها