کد خبر: ۵۹۷۷۰
زمان انتشار: ۰۹:۴۰     ۲۱ خرداد ۱۳۹۱
نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از برکات انتخابات و وقایع سال 88 و وقایع پس از آن مشخص شدن چهره‌های ساکتین فتنه بود.

سید حسین نقوی حسینی ،نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب خبرگزاری فارس با اشاره به فرا رسیدن سالروز انتخابات سال 88 و همچنین تشریح پیروزی‌هایی ملت‌ ایران در جریان فتنه پس از آن گفت: بدیهی است که وقایع سال 88 دستاوردهای مهمی را نصیب ملت ایران کرد البته در کنار این نیز سبب به بار آمدن برخی خسارت‌های جزئی به نظام جمهوری اسلامی شد.

وی افزود: ‌اولین دستاورد انتخابات سال 88 مشارکت 80 درصدی مردم در این انتخابات بود که یک پیروزی بزرگ برای نظام مردم سالاری دینی محسوب می‌شد.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این در حالی است که اغلب کشورهایی که ادعای برقراری دموکراسی را در کشور خود دارند، مشارکت انتخابات زیر 40 درصد است.

نقوی حسینی گفت:‌ از این رو مشارکت ملت ایران یک موفقیت بزرگ برای نظام است.

وی افزود: حضور سلیقه‌های مختلف نیز در این انتخابات تجسمی دیگر از عظمت مردم سالاری دینی بود چراکه حضور سلیقه‌های مختلف نشان‌دهنده مشارکت بالای مردم در انتخابات ریاست جمهوری است.

نماینده مردم ورامین در مجلس تصریح کرد: شاید همین موفقیت‌های بزرگ بود که سبب شد دشمنان جمهوری اسلامی با برپا کردن فتنه 88 به دنبال تلخ کردن این پیروزی برای مردم بروند.

نقوی حسینی ادامه داد: در ایام فتنه دیگرکسی در مشارکت سفارتخانه‌های کشورهای اروپایی و آمریکایی در فتنه 88 شک نداشت و در این دوران و حتی در ایام تعطیل عوامل این سفارتخانه‌ها به طور مرتب در حال رفت و آمد بودند.

وی در ادامه با اشاره به مشخص شدن چهره‌ای واقعی بسیاری در این انتخابات گفت: برخی‌ها در جریان فتنه 88 نتوانستند خود را در کنار رهبری حفظ کنند و بسیاری عملکرد مناسبی در جریان وقایع پس از انتخابات نداشتند.

نماینده مردم ورامین در مجلس ادامه داد: از این رو یکی از برکات انتخابات سال 88 و وقایع پس از آن مشخص شدن چهره‌های ساکتین فتنه بود.

نقوی حسینی در پایان با اشاره به حضور مردم در تمام عرصه‌های مقابله با فتنه 88 تصریح کرد: مردم عزیز ایران به خوبی در پشت سر ولی امر مسلمین حضور داشتند و سبب ناکامی فتنه‌گران در رسیدن به اهداف خود شدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها