کد خبر: ۵۹۶۲۷
زمان انتشار: ۱۴:۵۶     ۲۰ خرداد ۱۳۹۱
رئيس باشگاه سايپا از مذاکره با انصاريفرد براي ماندن در تيم فوتبال اين باشگاه خبر داد و فهرست نفرات جديد، نفرات جدا شده و اعضاي کادرفني اين تيم را اعلام کرد.
ناصر شهبازي در مورد آخرين وضعيت همکاري باشگاه سايپا با کريم انصاريفرد ضمن بيان مطلب فوق گفت: انصاريفرد در ابتداي فصل پيش قراردادي دوساله با باشگاه سايپا منعقد کرد. براي ماندن اين بازيکن در تيم سايپا طي روزهاي آينده با وي مذاکره خواهيم کرد اما دوست داريم بازيکنان با رضايت و جان و دل در تيم بازي کنند.

وي خاطرنشان کرد: امين منوچهري هم با سايپا قرارداد داشت اما با وي صحبت کرديم و رضايت‌نامه‌اش را براي حضور در استقلال صادر کرديم که وضعيت انصاريفرد نيز همينگونه است.

معاون ورزشي شرکت فرهنگي - ورزشي سايپا در مورد بازيکنان جديد اين تيم افزود: پس از جذب "خوزه نارسيو" از تيم نفت، با کاوه رضايي از تيم فولادخوزستان و محسن ارزاني از تيم پيکان قرارداد داخلي امضا کرديم. همچنين داود شاه‌وراقي، وحيد براتي، رامتين سليمان‌نژاد و حميد لطف‌‌الله‌نژاد از تيم سايپامهر و سعيد نوروزي و هادي رياحي از تيم سايپاي شمال به تيم اضافه شدند.

شهبازي با اشاره به اينکه در اين فصل باشگاه سايپا با بيژن ذوالفقارنسب همکاري ندارد، تاکيد کرد: مجتبي تقوي سرمربي تيم سايپاست و سيدعلي افتخاري به عنوان دستيار او را همراهي مي‌کند. بيژن طاهري هم به عنوان دستيار دوم، جلال بشرزاده به عنوان مربي دروازه‌بان‌ها، مومني مربي بدنساز و شاهين صمديان به عنوان آناليزور در کادر فني تيم سايپا حضور خواهند داشت.

وي با اشاره به اينکه نام فريد موسوي و نادر هوشيار در فهرست نفرات مازاد باشگاه قرار گرفته و از اميد روانخواه نيز خواسته‌ايم تيم آينده‌اش را به ما معرفي کند، اظهار داشت: امين منوچهري، پيروز قرباني، مهدي خيري، علي لطيفي، عباس محمدرضايي، جابر انصاري، جواد آشتياني، عليرضا بابايي و سجاد بيرانوند هم از تيم سايپا جدا شده‌اند.

رئيس باشگاه سايپا در پايان گفت: تيم سايپا نخستين تيمي بود که تمريناتش را براي حضور در ليگ برتر آغاز کرد. 20 بازيکن تيم که تعدادي از آنها نفرات اميد باشگاه بودند، از 13 خردادماه برنامه‌هاي آماده‌سازي را زير نظر تقوي شروع کردند و روز دوشنبه هم تيم براي برپايي نخستين اردوي داخل کشور راهي شهرکرد خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها