کد خبر: ۵۹۶۲۶
زمان انتشار: ۱۴:۵۵     ۲۰ خرداد ۱۳۹۱
مدير عامل باشگاه پرسپوليس با بيان اينکه کري خواندن و استفاده از الفاظي مانند بمب ترکاندن در شان مطبوعات و رسانه‌ها نيست گفت: به خدا قسم اين حرف‌ها و صحبت‌ها باعث ضربه به جوانان مي‌شود و اثرات منفي آن به مراتب بيشتر از خبرهاي ديگر است.
به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، محمد رويانيان گفت: ما به دنبال يک گفتمان جديد در فوتبال هستيم و بر همين اساس پيش از اين نيز تاکيد کردم که در کري خواندني‌ها استفاده از الفاظي مثل بمب و موشک باعث تخريب روحيه مي‌شود و نبايد از اين الفاظ استفاده کرد و حتي خودم نيز به خاطر اينکه در گذشته از چنين عباراتي استفاده کرده بودم از مردم و رسانه‌ها عذرخواهي کردم.

وي ادامه داد: بعضي رسانه‌ها با استفاده از چنين کلماتي، هم مديران باشگاه و هم هواداران را آزرده مي‌کنند. آيا مي ارزد که با توجه به اين موارد، چنين عباراتي تيتر يک روزنامه‌ها شود بيان چنين کلماتي باعث تخريب روحي و رواني تيم مي‌شود.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس در ادامه افزود: استفاده از چنين الفاظي باعث تخريب مديران مسلمان، پر تلاش و ارزشمند باشگاه‌ها شود به عنوان مثال تيمي مثل استقلال با توجه به خريدهايي که در فصل هاي گذشته داشته است، چه چيزي کم دارد که بخواهد به کم کاري و عدم ترکاندن بمب در نقل و انتقالات متهم شود؟ پرسپوليس هم اگر چند بازيکن فوتبال را به خدمت گرفته است براي بمب ترکاندن نيست، بلکه براي ساختن يک تيم فوتبال قوي است.

محمد رويانيان در پايان گفت: من اميدوارم روزنامه‌ها و باشگاه پرسپوليس با همراهي با هم کمک کنند که ادبيات جديدي وارد فوتبال ايران شود. به خدا قسم اين حرف‌ها به جوانان ضربه وارد مي‌کند و خواهش مي‌کنم از اينگونه کلمات استفاده نشود، چون اثرات منفي آن به مراتب بيشتر است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها