کد خبر: ۵۹۵۴۶
زمان انتشار: ۱۲:۱۰     ۲۰ خرداد ۱۳۹۱
در حال حاضر براي استراحت به شمال آمده‌ام و برنامه خاصي هم براي آينده ندارم
سايت گل – شيث رضايي مدافع جنجالي پرسپوليس براي بار دوم از جمع قرمزپوشان جدا شد. او كه يك بار پس از بازگشت افشين قطبي به پرسپوليس به صبا نقل مكان كرده بود حالا دوباره مجبور است تيم ديگري را براي ادامه كار امتحان كند.
 شيث كه چند سال پيش بازوبند كاپيتاني قرمزها را به بازو بسته بود حالا هيچ راهي براي بازگشت به پرسپوليس ندارد، حداقل تا زماني كه هواداران بعضي از شاهكارهاي او را فراموش كند. او مي‌گويد:« در حال حاضر براي استراحت به شمال آمده‌ام و برنامه خاصي هم براي آينده ندارم.»
 وقتي از شيث در مورد تيم آينده‌اش سوال مي‌كنيم او مي‌گويد:« پيشنهادهايي هست ولي نمي‌دانم چه كار كنم فعلا همان كاري كه گفتم انجام مي‌دهم يعني استراحت.» او درباره اينكه چرا در فهرست پرسپوليس نيست برخلاف هميشه خيلي محترمانه حرف مي‌زند و مي‌گويد:« به هر حال بعد از يك فصل فاجعه‌آميز و پر از نتايج بد خيلي هم عجيب نيست كه اين اتفاق رخ بدهد ما فصل بدي را پشت سر گذاشتيم و تغييرات طبيعي است. آقاي دنيزلي ليست خوبي داده و پرسپوليس هم بازيكنان خوبي را جذب كرده كه اميدوارم نتايج خوبي به دست بياوريم.»

 او احساسش درباره جدايي از پرسپوليس را اينطور بيان مي‌كند:« واقعا طاقت جدايي از هواداران پرسپوليس را ندارم و روزهاي بدي را پشت سر مي‌گذارم اما براي تيم محبوبم آرزوي موفقيت مي‌كنم...»
 آخرين سوال از شيث رضايي در اين‌باره است كه پيراهن شماره 13 بعد از او به حسين ماهيني مي‌رسد. شيث در اين باره مي‌گويد:« اين پيراهن مبارك حسين. ماهيني پسر خوبي است و من در تيم‌هاي نوجوانان و جوانان و اميد با او همبازي بودم اميدوارم حسين در پرسپوليس موفق باشد.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها