کد خبر: ۵۹۳۸۲
زمان انتشار: ۱۵:۱۰     ۱۹ خرداد ۱۳۹۱

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام سید حسن اکبری در کنگره ملی حضرت زینب(س) که پیش از ظهر در سالن قدس مجتمع آموزش عالی فقه امام خمینی(ره) قم برگزار شد اظهار کرد: برگزاری این کنگره بهانه‌ای برای بازخوانی زندگی شخصیت برجسته تاریخ، حضرت زینب(س) است.

وی افزود: راز ماندگاری این بانوی بزرگوار، بندگی خداوند است زیرا کسانی که خداوند را آن طور که شایسته است پرستش کنند در تاریخ جاودانه می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در سپاه علی بن ابی‌طالب(ع) با بیان اینکه تلاش‌های صورت گرفته برای برگزاری کنگره حضرت زینب(س) به معنای تجلیل از یک انسان برجسته تاریخ است گفت: امید است این اقدامات مورد عنایت خداوند متعال قرار گیرد.

وی با اشاره به همراهی مراجع تقلید با دست‌اندرکاران برگزاری این کنگره بیان داشت: سخنرانی آیت‌الله نوری همدانی و پیام آیت‌الله صافی گلپایگانی موجب بهره‌گیری شرکت‌کنندگان شد ضمن اینکه حضور ائمه جمعه قم، نمایندگان دفتر مقام معظم رهبری، خانواده معظم شهدا، اساتید و محققان حوزوی و دانشگاهی و مدیران استانی در کنگره حضرت زینب(س) مغتنم و قابل تقدیر است.

اکبری ضمن تقدیر از انتشار دانشنامه حضرت زینب(س) گفت: این دانشنامه به وسیله محققان حوزوی و به قلم نویسنده‌ای توانا به رشته تحریر درآمده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها