کد خبر: ۵۹۳۶۹
زمان انتشار: ۱۵:۴۱     ۱۹ خرداد ۱۳۹۱
مهاجم استقلال گفت: «فصل گذشته برایم مثل یک کابوس بود.»
سایت گل، بعد از مخالفت هیأت مدیره استقلال با استعفای فتح الله زاده و ابقای وی در سمت مدیرعامل این باشگاه، میلاد میداوودی اولین بازیکن از فهرست بازیکنان فصل گذشته آبی پوشان بود که فتح الله زاده نسبت به تمدید قراردادش اقدام کرد. مهاجم شماره 10 آبی ها به چند سئوال پاسخ گفت و به هواداران استقلال وعده داد که در لیگ دوازدهم منتظر درخشش وی باشند.
 

* قراردادت را با استقلال تمدید کردی؟
- بله؛ بعد از مذاکره با مدیران باشگاه قراردادم را برای یک سال دیگر تمدید کردم.
 

* خودت خواستی قراردادت یک ساله باشد یا باشگاه؟
- آقای فتح الله زاده اصرار داشت که قراردادم برای دو سال دیگر تمدید شود اما بنا به دلایلی تصمیم گرفته بودم که مدت قرارداد جدید یک سال باشد. به حاجی گفتم تا هر زمان که استقلال نیاز داشته باشد، با این تیم همکاری می کنم ولی بهتر است فعلا قرارداد یک ساله امضا کنم.
قبل از امضای قراردادت در برخی روزنامه ها خبرهایی مبنی بر قرار گرفتن اسمت در لیست فروش و مازاد استقلال درج شده بود.
 

* در این رابطه توضیح می دهی؟
- من با استقلال قراردادی نداشتم که در لیست فروش یا مازاد قرار بگیرم. هر سال در فصل نقل و انتقالات از این مطالب نوشته می شود. به هر حال بعضی ها تلاش می کنند که به هر شکل بازیکنان مورد نظرشان را به استقلال یا پرسپولیس بیاورند و برای همین در فصل نقل و انتقالات دست به هر کاری می زنند. جالب است که روز بعد از امضای قراردام با استقلال هم از رو نرفته و نوشته اند استقلال به شرطی با میداودی قرارداد امضا می کند که نتواند مهاجم جدیدی بیاورد. این در حالی بود که من اولین بازیکن از نفرات فصل گذشته بودم که باشگاه قراردادش را تمدید کرد.
 

* آیا مطالبات فصل گذشته ات را از استقلال دریافت کردی؟
- در جلسه ای که برای عقد قرارداد داشتیم، فتح الله زاده در حضور سایر مسئولان باشگاه گفت که میداودی جزو سه یا چهار بازیکنی است که بیشترین مطالبات از فصل قبل را دارد و قول داد که بعد از واریز شدن پول به حساب باشگاه، طلب ما را بپردازد. تا کنون کمتر از 40 درصد قرارداد فصل گذشته را دریافت کرده ام و بیشتر از 60 درصد آن باقی مانده است. می توانید از مدیران باشگاه بپرسید که تعامل من با آن ها درباره مسائل مالی طی دو سال حضورم در استقلال چگونه بود.
 

* قبل از امضای قرارداد با استقلال با تیم دیگری مذاکره کرده بودی؟

- دو روز بعد از بازی با سپاهان و اتمام فصل گذشته، فتح الله زاده از من خواست تا زمان تعیین کادر فنی استقلال در فصل جدید با تیم دیگری مذاکره نکنم و من هم به احترام وی همین کار را کردم .
همراه با خانواده ام به اهواز رفتم و با هیچ تیمی مذاکره نداشتم. روزی که قلعه نویی به عنوان سرمربی انتخاب شد و فهرست بازیکنان موردنظرش را به باشگاه داد، از باشگاه با من تماس گرفتند تا برای عقد قرارداد به دفتر حاجی بروم اما از آن ها خواستم بعد از خاتمه دوره استراحتم برای تمدید قرارداد به تهران برگردم و در نهایت روز چهارشنبه گذشته این کار را انجام دادم.
 

* اما در برخی رسانه ها خبر مذاکره و توافق نهایی ات با باشگاه فولاد خوزستان منتشر شده بود؟
- گفتم که من با هیچ تیمی حتی به صورت تلفنی نیز صحبتی نداشتم. اگر قرار بود از استقلال جدا شوم، به فولاد خوزستان نمی رفتم و باید به تیمی می رفتم که از نظر سابقه و اعتبار نزدیک به تیم استقلال باشد.
 

* آیا در خصوص عقد قراردادت با قلعه نویی تماس یا صحبتی نداشتی؟
- خیر. فقط با مدیرعامل و معاون باشگاه مذاکره کردم.
 

* سابقه کار با قلعه نویی را داری؟
- در تیم باشگاهی سابقه کار کردن با قلعه نویی را ندارم اما قلعه نویی اولین مربی ای بود که در رده بزرگسالان مرا به تیم ملی ایران دعوت کرد و اوایل سال 86 توسط وی ملی پوش شدم.
 

* فکر می کنی قلعه نویی در استقلال موفق شود؟
- قلعه نویی در گذشته هم سرمربی استقلال بوده و با شرایط مربی گری در این تیم آشنایی کامل دارد و به همین دلیل می تواند باز هم با استقلال به قهرمانی برسد.
 

* در خصوص فصل گذشته و مقطعی که افت کرده بودی، توضیح بده؟
- فصل گذشته برایم مثل یک کابوس بود و برای تمام شدن آن لحظه شماری می کردم. البته در ابتدای فصل هنگامی که از مصدومیت طولانی مدت برگشتم، کاملا آماده بودم و در پنج بازی متوالی که در ترکیب اصلی استقلال قرار داشتم، پنج گل به ثمر رساندم. بعد از آن کارلوس کی روش مرا به تیم ملی دعوت کرد و در بازی با اندونزی جزو بازیکنان اصلی بودم و گل هم زدم اما بعد از خاتمه اردوی تیم ملی و بازگشتم به استقلال، همه چیز تغییر کرد و شرایطی پیش آمد که دوست ندارم حتی به آن ها فکر کنم. الان همه حواسم متوجه شروع تمرینات و فصل جدید است تا بتوانم برای استقلال بازیکن مفیدی باشم و انتظارات هواداران را برآورده کنم.
 

* آیا در فصل جدید هواداران استقلال شاهد درخشش میلاد میداوودی همانند لیگ دهم می شوند؟
- اصلی ترین انگیزه ام برای تمدید قرارداد و ماندن در استقلال همین موضوع است که لحظات خوبی برای هواداران استقلال رقم بزنم. می توانستم به یک تیم پولدار بروم که حاشیه ها و فشارهای موجود در تیم بزرگی مثل استقلال را نداشته باشد، اما میدان را خالی نکردم و تصمیم گرفتم در استقلال بمانم، چون انگیزه هایی دارم و باید می ماندم تا خیلی چیزها را ثابت کنم.
 

* در پایان چه صحبتی داری؟
- امیدوارم فصل جدید برایم فصل متفاوتی باشد و بتوانم دل هواداران استقلال را شاد کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها