کد خبر: ۵۹۲۳۵
زمان انتشار: ۱۳:۲۹     ۱۸ خرداد ۱۳۹۱

به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، متن نامه دبير کل فدراسيون به شرح زير است:

کليه بازيکنان خارجي که توسط کارگزاران رسمي به باشگاه معرفي مي‌شوند بايد قبل از عقد قرارداد و ثبت در سيستم هماهنگ نقل و انتقال بازيکنان به شرح زير معاينه شوند:

1-بازيکن بايد با فرم درخواست از باشگاه مربوطه به کميته پزشکي مراجعه کند.

2-بازيکن بايد کليه سوابق پزشکي و پاسپورت ضد دوپينگ خود را از کشور مبدا دريافت کرده و هنگام مراجعه حضوري به کميته پزشکي ارائه کند.

3-کميته پزشکي پس از بررسي اوليه مدارک، براي بازيکن جهت انجام معاينات، معرفي نامه لازم را جهت ارائه به مرکز پزشکي فوتبال صادر مي کند.

4-بازيکن بايد ضمن تماس با مرکز پزشکي فوتبال ايران، شماره حساب دريافت کرده و بيست ميليون ريال به حساب اعلام شده واريز کند، سپس فيش واريزي را به مرکز پزشکي فکس کرده و وقت معاينه تعيين کند. بازيکن موظف است در ساعت و زمان تعيين شده در محل مرکز پزشکي حاضر شود. در اين نامه تاکيد شده است در صورت عدم حضور در زمان و مکان اعلام شده وجه واريزي به هيچ عنوان مسترد نخواهد شد و اگر بازيکن در زمان ديگري تمايل به انجام معاينات داشته باشد بايد مجددا وجه را واريز کند.

5- مرکز پزشکي پس از انجام معاينات و پس از گرفتن نتايج از آزمايشگاه حداقل دو روز پس از مراجعه بازيکن گواهي سلامت را صادر کرده و به کميته پزشکي فدراسيون ارسال مي‌کند.

6-کميته پزشکي فدراسيون پس از تاييد گواهي صادر شده بازيکن را از نتيجه آزمايش مطلع مي کند تا بازيکن مدارک مورد نظر را به سازمان ليگ مربوطه تحويل دهد و از آن زمان به بعد، عقد قرارداد وي از نظر پزشکي بدون اشکال خواهد بود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها