کد خبر: ۵۸۹۰۴
زمان انتشار: ۱۰:۵۱     ۱۷ خرداد ۱۳۹۱

سایت فدراسیون فوتبال، کارگاه آموزشی لیگ قهرمانان آسیا به منظور آموزش نحوه جمع آوری و ارسال مدارک و دیگر موارد لازم به منظور شرکت در لیگ قهرمانان آسیا و روند حرفه ای سازی باشگاه های لیگ برتر در سازمان لیگ برتر برگزار شد.

در این کارگاه درباره الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا برای گرفتن سهمیه در لیگ قهرمانان آسیا فصل 2014-2013 با حضور 10 باشگاه از 18 باشگاه لیگ برتری برگزار شد و باشگاه های پرسپولیس،استقلال، پیکان، نفت تهران، تراکتورسازی تبریز، فولاد خوزستان، ملوان انزلی و آلومینیوم هرمزگان در این کارگاه شرکت نکردند و اقدام نمایندگان آنها در عدم حضور در این کارگاه به منزله غیبت غیرموجه محسوب شده و جهت رسیدگی به این تخلف به کمیته انضباطی معرفی خواهند شد.

به گزارش فارس، غیبت باشگاه های مطرح شده در این کلاس آموزشی در شرایطی صورت گرفته که برخی از این باشگاه ها برای یارگیری در نقل و انتقالات پیشنهادهای میلیاردی به بازیکنان می دهند اما وقتی بحث قوانین لیگ قهرمانان آسیا که می شود هیچ اطلاعی از مسائل ندارند و این چنین می شود که به یکباره به دلیل مسائل جزیی و پیش افتاده تیم های ایرانی باید به راحتی از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شوند یا بازیکنان دو اخطاره خود را در هر مرحله ای بازی دهند.

فدراسیون فوتبال نیز از بابت غیبت این باشگاه ها شاکی است اما این ایراد بزرگ هم به فدراسیون وارد است که چرا یک بار برای همیشه با چنین باشگاه هایی که به دنبال خبرهای دهان پر کن هستند برخورد قاطعی نمی کند. آیا زمان این نرسیده که معنی واقعی فوتبال حرفه ای را اجرایی کنیم؟ تا چه زمانی باشگاه های ایرانی باید چوب بی اطلاعی خود را بخورند؟ گناه هواداران این تیم ها چیست که به دلیل عدم ثبات مدیریت باید شاهد چنین بی نظمی ها و بی تدبیرهایی باشند. آقایان مدیر آیا بهتر نیست به جای داشتن یک چارت قوی مدیریتی که موفقیت های بعدی را به دنبال دارد کمتر سراغ ستاره های بروید که فقط به فکر پاس شدن چک های خود هستند و بس؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها