کد خبر: ۵۸۷۷۹
زمان انتشار: ۱۹:۱۳     ۱۶ خرداد ۱۳۹۱
چهارصد و شصت و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در حالی امروز آغاز شد که از ابتدای جلسه تا انتها پروین احمدی‌نژاد هیچگونه صحبتی نکرد و در ادامه نیز رئیس شورا اعتراض خود را به ترک برخی از اعضای شورا در جلسه اعلام کرد.

فارس، چهارصد و شصت و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران ظهر امروز با حضور چمران، بیادی، شیبانی، دانشجو، شکیب، کاشانی، دبیر، خادم، طلایی، احمدی‌نژاد، ابتکار و آباد شروع شد که در ادامه نیز محمدعلی نجفی به بقیه اعضای شورای اسلامی شهر تهران اضافه شد.

جلسه با تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید توسط بیادی آغاز شد و در ادامه نیز معصومه ابتکار گزارشی از وضعیت محیط زیست و پروژه پرندگان واقع در پارک جنگلی لویزان ارائه کرد.

پس از اظهارات معصومه ابتکار، مسجدجامعی با اشاره به حضور پرندگانی از جمله حاجی لک لک‌ها در سالهای گذشته گفت: این پرندگان جایشان در شهر و کشور ما خالی است.

پس از ارائه نظرات معصومه ابتکار در خصوص محیط زیست، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران از شهردار، رئیس شورا و اعضای شورای اسلامی جزیره ابوموسی قدردانی کرد که در ادامه به هر کدام از این افراد کتابی به عنوان یادبود داده شد که متقابلا نیز شهردار جزیره ابوموسی تابلویی از این جزیره را به عنوان هدیه به اعضای شورا اهدا کرد.

پس از تقدیر از اعضای جزیره ابوموسی جلسه چهارصد و شصت و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران رسمیت خود را پیدا کرد که پس از قرار گرفتن چند موضوع که در ادامه به مسکوت ماندن آنها منجر شد مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اعتراض به اینکه آقایان مسجدجامعی، دبیر ، خادم جلسه را ترک کرده‌اند، گفت: آقای سعید‌نژاد (مسئول ثبت و خروج اعضای شورای اسلامی شهر تهران)‌ برای این آقایان غیبت محسوب بفرمایید تا از این به بعد منجر به بهم ریختن جلسه نشوند.

در ادامه صحبت‌های مهدی چمران، حمزه شکیب دیگر عضو شورای اسلامی شهر تهران خطاب به رئیس شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: حتما این افراد رفته‌اند گل بچینند!

در ادامه چهارصد و شصت و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران امروز پروین احمدی‌نژاد، مرتضی طلایی و شیبانی هیچگونه اظهار نظری را بیان نکردند و در واقع کم کارترین اعضای شورای اسلامی شهر تهران در این خصوص بودند و تنها رأی خود را با اشاره دست اعلام کردند.

به گزارش فارس در چهارصد و شصت و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران از ساعت 9:20 آغاز و تا پایان ساعت 11:50 ادامه داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها