کد خبر: ۵۸۶۴۵
زمان انتشار: ۱۰:۴۰     ۱۶ خرداد ۱۳۹۱
سرمربی جدید تیم فوتبال صبای قم نسبت به همکاری با 13 بازیکن فصل گذشته این تیم اعلام بی‌نیازی کرد.

فارس، در شرایطی که نزدیک به 42 روز از برگزاری دیدارهای هفته پایانی مسابقات یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور می‌گذرد و تیم‌ها مشغول جذب بازیکنان جدید خود هستند، صبحت‌های مختلفی در خصوص انتقال بازیکنان به تیم‌های مختلف بر سر زبان علاقمندان به این رشته ورزشی پر مخاطب قرار دارد.

یحیی گل محمدی سرمربی جدید تیم فوتبال صبای قم در حالی که این روزها با جدیت به فکر جذب مهره‌های کلیدی برای حضور در لیگ برتر دوره دوازدهم، جام حذفی دوره بیست و ششم و لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا است، نسبت به همکاری با چند بازیکن فصل قبل صبای قم اعلام بی‌نیازی کرده‌ است تا حسابی در تیم صبای قم خانه تکانی کند.

اینکه چه بازیکنانی از کدام تیم‌ها با نظر گل محمدی به تیم فوتبال صبای قم می‌پیوندند و اینکه کدام بازیکنان از این تیم جدا می‌شوند موضوعی است که طی امروز و فردا مشخص می‌شود زیرا صبایی‌ها قصد دارند تمرینات خود را آغاز کنند.

این در حالی است که مهلت نقل و انتقالات دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از روز بیست و هشتم اردیبهشت ماه بر اساس زمان‌بندی اعلام شده از سوی سازمان لیگ برتر آغاز شده است و تیم‌ها به صورت قانونی مجاز به جذب بازیکنان و مربیان مورد نظر خود هستند.

در این بین تیم فوتبال صبای قم نیز از تغییرات احتمالی در ترکیب کادر فنی و بازیکنان خود مستثنی نیست و بعد از جدایی عبدالله ویسی و همکارانش از کادر فنی صبای قم به نظر می‌رسد چند بازیکن هم از ترکیب بازیکنان این تیم جدا شوند و به تیم‌های دیگر بپیوندند.

از بین بازیکنان جوان یا با تجربه‌ای که در یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با پیراهن راه راه سفید و مشکی صبای قم برابر رقبای لیگ برتر به میدان رفته و در نهایت موفق به کسب مقام چهارم و سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا شدند، قرارداد 9 بازیکن با صبا به پایان رسیده است و مسئولان این باشگاه باید مذاکره خود برای جذب مهره‌های مورد نظر را آغاز کنند.

در یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با وجود اینکه بر اساس تصمیم باشگاه صبا، تمام بازیکنان جدید مورد نظر این باشگاه قرارداد حداقل دو ساله با تیم صبا به ثبت رساندند و این یکی از سیاست‌های اصولی باشگاه در فصل یازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج بود، اما چندین بازیکن در حال حاضر با صبا هیچ قراردادی ندارند و بازیکن آزاد محسوب می‌شوند و چند بازیکن هم که حتی با صبا قرار دارند، در آستانه جدایی از چهارمین تیم فصل گذشته لیگ برتر هستند.

چهره‌هایی همچون غلامرضا عنایتی، وحید حمدی‌نژاد، سهراب بختیاری‌زاده، مرتضی کاشی، سیدمرتضی‌ هاشمی‌زاده، حمیدرضا فرزانه، احمد خرمالی، مسعود غلامعلی‌زاد و مجید حیدری به واسطه پایان قرارداد خود با باشگاه صبا در حال حاضر بازیکن آزاد هستند که از این تعداد مجید حیدری و مرتضی کاشی قرار داد خود را تمدید کرده‌اند و در صبا ماندنی شدند اما گل محمدی در مجموع نسبت به عدم همکاری با 13 بازیکن فصل گذشته نظر خود را اعلام کرده است و باید منتظر اعلام اسامی آنها باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها