کد خبر: ۵۸۳۴۵
زمان انتشار: ۲۳:۲۲     ۱۲ خرداد ۱۳۹۱
به گزارش 598 به نقل از تابناک، شوخی های رئیس جمهور با نمایندگان مجلس هیچ فایده ای نداشته باشد، یک فایده دارد و آن هم اینکه واقعیاتی را که هیچگاه افکار عمومی از آن مطلع نمی شدند را رئیس جمهور شوخی شوخی می گویند و جدی جدی مردم هم خبر دار می شوند.
 
در گزارش اخیری که یکی از رسانه های نزدیک به رئیس جمهور از دیدار رئیس جمهور با نمایندگان مجلس نهم منتشر کرده است، گفته ها و ناگفته هایی است که آکنده از شوخی، جدی است.

بر اساس این گزارش، در بخشی از سخنان رئیس جمهور که شوخی وی با نمایندگان مجلس نهم است عنوان شده آمده است :

احمدی نژاد در پایان با بیان اینکه می خواهم یک شوخی هم با شما بکنم، اظهار داشت:ای کاش مجلس همین جا می ماند. اینجا همه به هم نزدیک تر صمیمی تر بودند. حالا همه رفتند زیر آن هرم بزرگ! و 200 میلیارد تومان امسال بودجه گذاشته اند برای کار عمرانی مجلس! خدا بده برکت! 135 میلیارد هم گذاشته اند برای دفاتر نماینده ها! نفری 450 میلیون تومان! خدا به داد همه ما برسد!

این عبارت اگر صحت داشته باشد که قطعا با علم به اینکه رئیس جمهور به عنوان مسئول اجرای بودجه است درست به نظر می آید . یعنی اینکه در سال آینده هر نماینده حدود نیم میلیارد تومان برای ساخت و تجهیز دفاترشان دریافت می کنند و 200 میلیارد هم برای کار عمرانی مجلس. سر جمع یعنی 335 میلیارد تومان . نه برای اداره مجلس و نه برای پرداخت حقوق و نه هزینه مسافرت ها ... هزینه استقرار نمایندگان ... و نمایندگانی چه گران ...!!

حال مجلس باید پاسخ دهد که آیا در آن فرصت هشت روزه اصلاح بودجه ، این موارد یا ارقام را به بودجه و به نفع خود اضافه کرده است ؟

البته رئیس جمهور حوزه های مهم و اساسی دیگری را هم جدی – شوخی با نمایندگان جدید مطرح کرده است ، مسائلی جدی و اساسی که باید به آن پرداخت . اما نه در این تعطیلات که یک هفته مملکت تعطیل شده است و هر که به «سی» خودش رفته است .

سخنان و تصمیمات این چنینی رئیس جمهور همواره پیش از چند روز تعطیلی در کشور زده و گرفته می شود  و تجربه نشان داده است تا مقامات از تعطیلات برگردند و خسته گی سفر را از خود بتکانند ، کاری که نباید می شده ، شده است .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۷
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۲۷ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۱
۱۴
۷
زنده باد دکتر احمدی نژاد
پاسخ
سولاویسی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۰ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۱
۱۲
۳
این مملکت مثل احمدی نژاد کم بخود دیده است اما مثل ... زیادبخود دیده است . درحالی که مردمی (ایرانی اند وازخارج به ایران نیامده اند ، فقط درجایی زندگی می کنند که پایتخت نیست ) علیرغم کارگری فقط می توانند شکم خانواده اشان را فقط سیر کنند این خرجهای غیرضروری جز کاشتن حس بی اعتمادی به سران عاید نمی کند .بهوش باشید تازمانی فرصت تکیه زدن بر صندلی های سبز دردستان شماست که مردم محروم را هم انسان حساب کنید .
پاسخ
گاه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۵ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۱
۱۱
۲
قانون بودجه را نهایتا مجلس بررسی و تصویب می کند و نه دولت.بنابراین انداختن نقص بودجه بر گردن رییس جمهور در پاراگراف آخر مغلطه "تابناک"‌است.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۳ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۱
۷
۲
خدابه داد مابرسدمردم فلک زده وتنها مسلمانان شیعه دنیا وتنها کشوری با اقوام مختلف وزبانهای گونگون...؟؟؟
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۹ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۱
۳
۱۰
حالامگه چيه؟تقريباميشه هرنماينده 700مليون كه بعنوان وام داده ميشه !
پاسخ
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۴ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۱
۹
۰
آره آقا .برای چی اینقدر گیر میدید. بندگان خدا دارن وام میگیرند .ما هم بخوایم .میتونیم درخواست وام بدیم فقط یه دو سالی میبرند و میآرند بعد میگند نمیدیم دلیلشون هم اینه که ما زیاد وام میگیریم. یکیش خود من 3سال دنبال وام 2میلیونی به هر جا که شما بگید رفتم .یا چک میخوان که ما نداریم یا اینکه سودش خیلی بالاست حول حوش 27درصد نا قابل. بیخیال نوش جونشون. بذارید بخورن بعدش هم موقع رای دادن برای یه قانونی که به نفعشون نیست یا خوابن یا نیستند. بالاخره آقا امام زمان میاد همه اینا رو .....................
پاسخ
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۷ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۱
داداش علی غصه نخور ...
راستی بیا تبریز اینجا یه بانکیه به نام جوانان خیر که فقط با 3 درصد وام میده فکر کنم بیش از نصف اهل تبریز تو این بانک حساب دارن همه راضین وام خواستی بیا اینجا به راحتی هم وام میدن فقط کافیه یه حساب باز کنی و 3 ماه تو این حساب پول باشه ممثلا اگه 500 هزار تومان بزاری میتونی 3 ماه دیگه 1 میلیون وام بگیری که با پول خودت میشه 1/5 میلیون بیشتر هم بذاری بیشتر بهت وام میدن. یا حق
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۶ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۱
۱۱
۰
چه جاي نون وآب داري اين خانه ملت نگو چرا براي رفتن به آنجا از هر ....استفاده مي كنند.
پاسخ
قاسم ع
-
۱۱:۲۳ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۱
۵
۰
والله اگر راست بايد ديوان محاسبات كه خودش تابعه مجلس است ، سازمان بازرسي نميدانم چطور مجلسين با مرجعه به وجدان بيدار خودشان نگاه كنند نمايندگاني خريدهاي ميلياردي و جند صد ميليوني ملك و سرمايه گذاري اقتصادي كرده اند را زير ذره بين بگذارند ما كه مي گوييم اگر كوتاهي و بي عدالتي كرده اند بحق سوگندي كه در قرآن خورده اند تاوانش را در دادگاه مكافات عمل و عدل الهي پس خواهند داد انشاء الله ...
پاسخ
بنده خدا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۱ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۱
۸
۰
هر چه بگندد نمکش می زنند وای به ...
پاسخ
جواد جون
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۰ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۱
۶
۱
خدا قدیمیا رو بیامرزه خوب میگفتند: در همیشه رو ی یه پاشنه نمی چرخه .آقایون فکر نکنید که شما همیشه هستید و این ملت هم همیشه با شما هستند بترسین از اون روزی که ملت از شما رو برگردونه این ملت از شما گنده ترهاشو کله پا کرده شما که عددی نیستید
ظلم پایدار نیست !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۶ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۱
۸
۰
ببخشيد کجا براي نمايندگي مجلس ثبت نام ميکنند! خبرشو حتما به من برسونيد! ايندفعه ديگه جدي مي خوام برم مجلس.
پاسخ
عادل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۸ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۱
۵
۲
خوشم میاد دکتر گند زده به پنهان کاری هشون(:
پاسخ
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۴۵ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۱
۰
۰
سلام . دکترجان حاج محمود عزیز . من از اون تاریخ که شما قول دادی 5 تا بچه درست کردم به عشق هر بچه یک میلیون تومان و ویلای 1000 متری ( باع ویلا ) بابا گلی به جمالت. !!!!!!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۲۳ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۱
۰
۰
دکتر سر فرهنگ و حجاب خیلی کلاهمون تو همه اینقدر که مانع شده خوبیاتو ببینم...
سر مشایی،سر همه کسایی که دورتن...
پاسخ
نادر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۳ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۱
۲
۰
آقایوت نماینده ازخدا شرم کنید مردم نون ندارن بخورن شما اینجوری بریز به پاش میکنین؟مگه دفاتر قبلی چیشون بود که این همه هزینه میخوان؟از روز قیامت وغضب خدا نمی ترسید؟شما با این کاراتون مردمو از نظام بیزار می کنین.64درصداین مردم به شما رای دادن.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۰ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۱
۰
۰
از ماست که برماست اون موقع که خوشحال می رین تو صفهای طولانی وای میسین رای می دین که حال دشمن را جا بیارین فکر اینجاهاشم می کردین که حال خودمون جا بیاد من که رای ندادم و نه می دم
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها