کد خبر: ۵۷۲۶۵
زمان انتشار: ۱۹:۰۰     ۰۷ خرداد ۱۳۹۱

فارس، پرویز مظلومی پس از خارج شدن از جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال در حالی که جلسه همچنان ادامه دارد، گفت: صحبت‌های خوبی انجام شد و باید ببینیم چه کسی مدیرعامل می‌شود. من گزارش کار فصل گذشته را دادم. نتایج بدی نگرفته بودیم که بخواهم اکنون بازخواست شوم. همه چیز خوب بوده و نباید همه چیز را زیر سؤال برد. هنوز اعضای هیئت مدیره برای انتخاب مدیرعامل به جمع بندی نرسیدند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا فتح الله زاده به عنوان مدیرعامل به کارش ادامه می‌دهد گفت: من جواب این سؤال را نمی‌دانم. گزارش فصل گذشته خودم را ارائه کردم و نتیجه آن چهارشنبه مشخص می شود.

مظلومی درباره اینکه آیا از او لیست خواسته اند یا خیر اظهار داشت: از من لیستی خواسته نشد فقط نظرم را خواستند و تا زمانی که مدیرعامل مشخص نشود تکلیف سرمربی معلوم نمی شود. طبق قانون مدیرعامل باید سرمربی را انتخاب کند. من فقط گزارش سال قبل را دادم. تکلیف مدیرعامل و سرمربی چهارشنبه مشخص می‌شود. من هم یکی از گزینه‌های سرمربی‌گری هستم و بقیه گزینه‌ها را نمی‌دانم. بهتر است از خود آقایان بپرسید که چه کسانی گزینه هستند. من نه فهرست دادم نه کتبا چیزی نوشتم.

مظلومی در پاسخ به این سؤال که آیا نظرش روی فتح الله زاده مثبت است یا خیر گفت: معلوم است که نظرم روی فتح الله زاده مثبت است. او برای این تیم زحمت کشیده و خود آقایان هم می‌دانند و نمی‌شود به راحتی از نام فتح الله زاده گذشت البته من نباید در مورد مدیرعامل نظر بدهم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا دوست دارد در استقلال بماند یا خیر گفت: من گفتم آمادگی ماندن دارم و باید دید نظر آقایان چیست.

سرمربی فصل گذشته آبی پوشان در مورد اینکه چقدر احتمال ماندنش وجود دارد عنوان کرد: 50- 50 است. هیئت مدیره اول باید مدیرعامل را انتخاب کند، شاید مدیرعامل نخواست با من کار کند.

مظلومی در پاسخ به این سؤال که آیا نتایج استقلال در لیگ قهرمانان آسیا در تصمیم گیری مدیران این تیم تأثیرگذار است یا خیر خاطرنشان کرد: مقابل سپاهان حذف ناراحت‌کننده‌ای داشتیم اما نباید با یک باخت همه چیز زیر سؤال رود. بچه‌ها در این مسابقه ضعیف بودند و در این دو سال به این ضعیفی نبودند. شاید اگر بیرون از کشور بازی می‌کردیم بهتر نتیجه می گرفتیم.

وی درباره اینکه آیا با رضا عنایتی و سیاوش اکبرپور طبق خواسته او مذاکره شده‌اند گفت: من لیستی به باشگاه ندادم، فقط گزارش کارم را دادم و گزینه فتح الله زاده بودم و قرار بود که خود امروز در جلسه باشد اما به دلیل سفر به ترکیه در این جلسه حاضر نشد.

مظلومی درباره اینکه گفته می‌شود با تراکتورسازی مذاکره کرده گفت: ‌من با هیچ تیمی مذاکره نکردم. اگر با استقلال به نتیجه نرسیدم به تیم‌های دیگر فکر می‌کنم و شاید در خانه ماندم و بچه‌داری کردم!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها