کد خبر: ۵۷۱۵۸
زمان انتشار: ۱۰:۲۴     ۰۷ خرداد ۱۳۹۱
یکی از دلال های بد نام و ممنوع الفعالیت فوتبال توانسته به تشکیلات مدیرعامل یکی از باشگاه های لیگ برتری نفوذ کرده و عملا وی را تحت تاثیر خود قرار دهد.
مشرق، این روزها، دلال ها و واسطه های متخلف، نفس های سختی می کشند. ورود دستگاه های نظارتی و تحقیقات گسترده در ماه های اخیر، موجب شده تا این گروه که موجب انحراف فوتبال از اهداف خود شده اند، با موانع جدی مواجه شوند.
در این بین، هستند مدیرانی که اگرچه داد و بیداد و جنجال های رسانه ای قابل توجهی دارند؛ اما در عمل، خود را به ابزار این جریان های فاسد تبدیل کرده اند. شاید بتوان باور داشت که این مدیران از سلامت برخوردارند؛ اما به دلیل عدم آشنایی با فوتبال و مباحث آن، تبدیل به مهره های این جریان می شوند.
یکی از مدیران لیگ برتری که از بدو ورودش جنجال و هیاهوی رسانه ای گسترده ای را به پا کرده، یکی از مصادیق این وضعیت است. یک دلال ممنوع الفعالیت که نامش چندی قبل از سوی فدراسیون اعلام شده، این روزها به مغز متفکر این مدیرعامل تبدیل شده است.
این دلال بد نام که سابقه رسانه ای نیز دارد، پرونده ای سیاه در نهادهای نظارتی در زمینه دلالی و فساد در فوتبال دارد. وی نیز که نامش در صدر فهرست متخلفان مورد نظر از سوی نهادهای بازرسی است، به زودی به صورت رسمی معرفی خواهد شد.
این شخص اکنون به قدری به این مدیرعامل نزدیک شده که عملا، نقش محوری را در تصمیمیاتش ایفا می کند. البته وی تنها نیست و یکی از دوستانش نیز که همکار وی به شمار می رود، وی را در این زمینه یاری می دهد.
انتظار می رود این مدیر باشگاه پرهوادار لیگ برتری که داعیه مبارزه با دلال ها را دارد، در این زمینه با دقت بیشتر عمل کرده و به چینش اطرافیان خود نگاهی داشته باشد. به هر حال، از بین بردن اثر این دلال ممنوع الفعالیت در این باشگاه موجب می شود تا سالم سازی از مجموعه درونی صورت گیرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها