کد خبر: ۵۷۰۴۱
زمان انتشار: ۱۸:۱۰     ۰۶ خرداد ۱۳۹۱
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام محمد مهدی عرب انصاری در جلسه ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای سوم خرداد با اشاره به حرکت کاروان تشییع شهدای گمنام همزمان با سالروز فتح خرمشهر اظهار کرد: زمینه‌های لازم برای تشییع باشکوه و میزبانی شایسته از کاروان این شهدا در قم باید فراهم شود.

وی ضمن محکوم‌کردن اهانت به ساحت امام هادی(ع) و ائمه معصومین خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام و نظام اسلامی در صدد شکستن قداست این ائمه بزرگوار هستند اما باید بدانند این هجمه‌ها همیشه وجود داشته و همواره با این حرکات ائمه معصومین بیشتر مورد اقبال و توجه مردم بوده‌اند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم تصریح کرد: همچنین نهادهای مردمی و اقشار مختلف مردم باید حضور پرشورتر و گسترده‌تری در دفاع از ارزش‌های دینی و اسلامی داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آمادگی دستگاه‌های اجرایی استان برای بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) افزود: با توجه به اینکه سال آینده پنجاهمین سالگرد قیام ۱۵ خرداد به عنوان بعثت و مبدا انقلاب اسلامی است و این افتخار ویژه به نام مردم قم و حوزه علمیه ثبت شده، باید با برنامه‌ریزی مناسب این روز بزرگ با عظمت بیشتری گرامی داشته شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین انصاری از رونمایی از مرقد مادر و عمه حضرت امام(ره) در سالگرد ارتحال ایشان خبر داد و افزود: در سالروز رحلت حضرت امام(ره) و قیام ۱۵ خرداد با هماهنگی تمام دستگاه‌های اجرایی استان باید فضاهای شهری به خوبی آماده شده و تمام ظرفیت‌های استان برای میزبانی از زائرین بسیج شوند.

لازم به ذکر است که چند ماه پیش پایگاه 598 گزارش مفصلی را از وضعیت بد آرامگاه و اطراف مقبره مادر و عمه امام خمینی(ره) با عنوان " غربت مادری که از سید روح الله، روح خدا ساخت + گزارش تصویری" منتشر نموده بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها