کد خبر: ۵۶۹۲۰
زمان انتشار: ۰۹:۵۹     ۰۶ خرداد ۱۳۹۱
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید با تاکید بر اینکه سردارحسن تهرانی مقدم در مدیریت و پشتیبانی چند حوزه علمیه فعال بود، گفت: هرگاه با او دیدار داشتم از من می خواست همانند کتاب درسهای آفتاب که خاطرات همنشینی بنده با امام خمینی (ره) است را برای مقام معظم رهبری هم بنویسم که این نشان دهنده علاقه فراوان این شهید به " آقا" بود.
مهر، حجت الاسلام حسن رحیمیان در مراسم شب خاطره سردار شهید حسن تهرانی مقدم در تالار اندیشه حوزه هنری با بیان اینکه شهدا نیازمند تجلیل نیستند بلکه ما نیازمند هدایت شهداییم گفت: شهید حسن تهرانی مقدم مظهر کاملی از تولی و تبری بود.

وی افزود: چند روز قبل از شهادت حسن تهرانی مقدم وی از من قول گرفت که در جمع همکارانش حضور پیدا کنم اما متاسفانه این توفیق برای من حاصل نشد لذا وظیفه خود می دانم از این به بعد هرگاه مراسمی در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهید تهرانی مقدم برگزار می شود شرکت کنم.
 
رحیمیان با اشاره به اینکه بنده مدتی همسایه سردار حسن تهرانی مقدم بودم، گفت: بنده در طول مدت آشنایی هیچگاه ایشان را در نماز جماعت اول وقت غایب ندیدم که این از نشانه های ایمان است. بنده هیچگاه مشاهده نکردم فردی از او درخواست کار خیری کند و وی پاسخ منفی دهد.
 
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید با تاکید بر اینکه سردارحسن تهرانی مقدم در مدیریت و پشتیبانی چند حوزه علمیه فعال بود، گفت: وی در این زمینه پیشگام بود و بار اصلی را به دوش می گرفت . هرگاه با او دیدار داشتم از من می خواست همانند کتاب درسهای آفتاب که خاطرات همنشینی بنده با امام خمینی (ره) است را برای مقام معظم رهبری هم بنویسم که این نشان دهنده علاقه فراوان این شهید به " آقا" بود.
 
رحیمیان با بیان اینکه سردار حسن تهرانی مقدم همواره از من می خواست در همه دیدار ها خاطره ای که از رویای صادقه  یک پدر شهید در مورد حمایت ائمه طاهرین از مقام معظم رهبری دارم را تعریف کنم که مربوط به ماجراهای سال 78 و فتنه آن سال بود‍ گفت: علاقه شدید ایشان به رهبر انقلاب در میان دوستان و نزدیکان ایشان شهره بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها