کد خبر: ۵۶۷۴۲
زمان انتشار: ۱۱:۲۲     ۰۴ خرداد ۱۳۹۱

دكتر حميد آقاعلي‌نژاد رييس آكادمي ملي فدراسيون قايقراني در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، گفت: فكر مي‌كنم با توجه به شرايط پيش آمده، جو مناسبي براي كار وجود ندارد. به همين دليل استعفاي خودم را از سمت فعلي به طور رسمي اعلام مي‌كنم و امروز اين موضوع را به صورت كتبي به آقاي اسبقيان عنوان خواهم كرد.

وي ادامه داد: بركناري دنيامالي به صورت غير منتظره بود چون ايشان يك مدير فوق‌العاده بودند و در ورزش هم از افراد شناخته شده به حساب مي‌آمدند به طوري كه در سال‌هاي اخير پيشرفت قابل توجهي را در قايقراني شاهد بوديم و توانستيم بعد از حدود 7 سال چهار سهميه بگيريم كه اين موضوع براي اولين بار اتفاق افتاده است.

رييس مستعفي آكادمي ملي فدراسيون قايقراني با بيان اينكه دستيابي به مقام‌هاي اول و دوم آسيا از جمله اهداف فدراسيون قايقراني بود، افزود:‌اين فدراسيون روند رو به پيشرفتي را پيش گرفته بود و حتي خود را براي گرفتن نتيجه مطلوب در المپيك آماده مي‌كرد اما زماني كه يك مدير موفق را بركنار مي‌كنند اين كار هيچ توجيهي ندارد و نمي‌دانم چرا چنين اقدامي صورت مي‌گيرد و هيچ توضيحي هم داده نمي‌شود.

علي‌نژاد درباره آينده آكادمي ملي فدراسيون قايقراني هم گفت: در چند سال گذشته با حمايت مستقيم دنيامالي و امكاناتي كه در اختيار ما قرار گرفت، طرح‌هاي نويني را به اجرا گذاشتيم كه نتايج آن را هم ديديم. اين يك واقعيت است كه بدون كار علمي نمي‌توان در ورزش موفق بود و اين آكادمي هم كه داراي يك مركز سنجش بسيار قوي است، نه تنها توانسته بود نتيجه مطلوبي در اين سال‌ها ببيند بلكه در ماه‌هاي اخير به ساير فدراسيون‌ها هم خدمات ارائه مي‌كرد.

به گزار ش ايسنا، پيش از اين به دنبال بركناري دنيامالي رييس سابق فدراسيون قايقراني بسياري از ورزشكاران، مربيان و مسئولان فدراسيون استعفاي خود را اعلام كرده بودند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها