کد خبر: ۵۶۶۲۱
زمان انتشار: ۱۹:۱۹     ۰۳ خرداد ۱۳۹۱
حجت الاسلام مهدی بابایی، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، مدیر حوزه علمیه شهر جدید پرند، با اشاره به تازه تأسیس‌بودن این حوزه علمیه، تعداد طلاب مشغول به تحصیل در این حوزه را 60 نفر خواند و جذب  30 طلبه را در سال جدید تحصیلی با توجه به ضوابط حوزه علمیه اعلام کرد.

وی با اشاره به سال تأسیس این مرکز گفت: حوزه علمیه امام صادق‌(ع) شهر جدید پرند در سال 1388 به همت حجت الاسلام خدیری امام جمعه این شهر افتتاح شد و از همان ابتدای تأسیس مدیریت این حوزه با این جانب بوده است.

مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) پرند در ادامه افزود: تعداد طلابی که در حال حاضر در این حوزه مشغول به تحصیل هستند، 60 نفر است که ما در سال جدید تحصیلی پذیرش 30 نفر از طلاب را در مقاطع تحصیلی سیکل و دیپلم با توجه به ضوابط حوزه علمیه خواهیم داشت، همچنین با توجه به تعداد طلاب 6 نفر از استادان برجسته حوزه‌های علمیه در این مرکز مشغول به تدریس هستند که دو نفر از آنها حافظ کل قرآن و یک نفر حافظ 15 جزء است و  این استادان آشنایی با رشته‌های مختلف مانند طب اسلامی و زبان انگلیسی دارند.
 
وی به برنامه‌های آموزشی این مدرسه اشاره ‌و خاطر‌نشان کرد: برنامه‌های آموزشی این حوزه از صبح شروع می‌شود و تا ظهر ادامه دارد و از آنجایی که برنامه مطالعه و مباحثه در حوزه‌های علمیه مرسوم است در این حوزه هم این برنامه‌ها به صورت منظم اجرا می‌شود.

حجت الاسلام مهدی بابایی در پایان تصریح کرد: مکان کنونی حوزه علمیه برای طلاب فضای مناسبی فراهم کرده؛ اما با افتتاح مکان جدید که در سال جدید تحصیلی صورت می‌گیرد، بسیاری از مشکلات طلاب حل خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۶ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۳
۱
۰
خوابگاه های جدید حوزه ی علمیه ی شما کی افتتاح میشود لطفا پاسخ را در ایمیلم ارسال کنید
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها