کد خبر: ۵۶۴۸۱
زمان انتشار: ۰۹:۲۵     ۰۳ خرداد ۱۳۹۱
روزنامه Vårtland (به قلم دکتر علی لینستاد) نوشت: Odd Sverre Hove در روزنامه Vårtland می نویسد که اسرائیل نباید بیشتر از این صبر و تأمل کند. منظورش این است که باید به زودی ایران را مورد حمله نظامی قرار گیرد.
ایران دیپلماتیک، روزنامه Vårtland (به قلم دکتر علی لینستاد) نوشت: Odd Sverre Hove  در روزنامه Vårtland می نویسد که اسرائیل نباید بیشتر از این صبر و تأمل کند. منظورش این است که باید به زودی ایران را مورد حمله نظامی قرار گیرد.

Odd Sverre خود را جزو یکی از سخنگویان اسرائیل قرار داده است و تشویق به جنگ و حمله نظامی علیه ایران می کند.

نکته قابل توجه این است که استدلال های Odd Sverre برای جنگ علیه ایران دقیقا متضاد با رایزنی ها و ارزیابی های سران نظامی آمریکا و اسرائیل است.

Meir Dagen رییس سابق موساد نیز چندی قبل گفته بود او فکر نمی کند که اسرائیل بتواند به ایران حمله نظامی نماید وخاطر نشان نیز کرده بود که این یکی از احمقانه ترین نظریاتی است که تا به حال شنیده است.

Benny Gantz بالاترین مقام نظامی ارتش اسرائیل در همین ارتباط گفت: ایران هنوز تصمیم آخر را برای ساخت تسلیحات اتمی نگرفته است و فکر نمی کنم که ایران هم چنین قصدی نیز داشته باشد.

سران و رهبران ایران متشکل از یک سری انسانهای معقول و صاحب درک و فهم بالا هستند.

به جز نخست وزیر نتانیاهو و بارک وزیر دفاع اسرائیل، تمام سران و دانشمندان اسرائیل و آمریکا بر این عقیده اند که حمله نظامی به ایران یک فکر و نظر کاملا اشتباه و با عـواقب بسیــار وخیـم در منطقـه است.

Odd Sverre  بعد ها از اینکه اسرائیل را تشویق به جنگ و حمله نظامی علیه ایران کرده بود اظهار تأسف نموده و از این بابت معذرت خواهی نیز کرده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها