کد خبر: ۵۶۴۲۰
زمان انتشار: ۲۰:۱۷     ۰۲ خرداد ۱۳۹۱
همزمان با تلاش های برخی چهره‌های پنهان سیاسی برای تخریب غلامعلی حداد عادل و تاکید بر عدم ریاست وی بر مجلس نهم،فتنه گران زندانی نیز به بازی این چهره های سیاسی پیوستند.
محدوده، همزمان با تلاش های برخی چهره های پنهان سیاسی برای تخریب غلامعلی حداد عادل و تاکید بر عدم ریاست وی بر مجلس نهم،فتنه گران زندانی نیز به بازی این چهره های سیاسی پیوستند.

پس از آنکه یکی از بازیگران پنهان سیاسی در جلسه ای از ریاست حداد عادل بر مجلس نهم ابراز نگرانی کرد و آن را زمینه ساز ریاست جمهوری وی دانست،برخی سایت های همسو با این چهره سیاسی که در دوران فتنه نیز به شدت در راستای تامین منافع فتنه گران فعال بودند،با دست گرفتن این سرخط ،موجی از تحرکات و تخریب ها را به منظور تضعیف موقعیت حداد عادل آغاز کردند.

در همین راستا سایت جدید آقازاده آشوبگر درمطلبی تلویحی حداد عادل را فردی «غیر قابل اعتماد»،«ترسو» و«بی صداقت» دانست و نوشت: «حداد این بار نیامده تا رئیس مجلس بماند، بلکه علی الظاهر قرار است رئیس جمهور شود، مسئله ای که در دعواهای اخیر از دهان عده ای از حامیان این چهره ادیب واردشده در بازی سیاست که در این وادی ممکن است از بازیگر "سیاسی" بی دست و پایی چون سعید مرتضوی نیز رودست بخورد، لو رفت.»

گرچه در این میان ماجرای مرتضوی از سوی حداد عادل مطرح و از این تخریب های هدفمند تکذیب شد و لیکن شروع این تخریب ها کافی بود که از دیگر سو برخی از فتنه گران سیاسی نیز که گویا از زندان نیز تقسیم کارهای ناگفته را خوب درک و هضم می کنند،با انتشار مطالبی خود را وارد این بازی طراحی شده نمایند.

در همین زمینه مصطفی تاج زاده در مطلبی و دقیقا بر اساس همان سیاق بازیگر پنهان و با بهانه های سایت جدید آقازاده آشوبگر نوشت: آقای حدادعادل احساس تکلیف می کند که این بار نیز با اتکا بر کرسی ریاست نهم تکیه زند. وی چنان سیاست مدار برجسته ای است که فردی هم چون مرتضوی او را به سادگی فریب می دهد و اینک می خواهد با ریاست خود مجلس و اصول گرایی را نجات دهد!.

نکته قابل توجه تر این که هم آن بازیگر پنهان و هم تاج زاده فتنه هر دو بر موردی تاکید کرده بودند که نشان می دهد هدف از تخریب حدادعادل نه تنها شخص وی که دیگر مقامات برجسته نظام می باشند.

برخی از صاحبنظران بر این باورند که جریانی درونی و برونی درصدد هستند تا با فشارهای فراوان موضوع انتخابات هیات رئیسه مجلس را به سک مساله اصلی تبدیل کرده و از دل آن چند هدف همچون اصلی ساختن فرعی ها،حمله به نهادهای مختلف،تخریب شخصیت ها،مورد هجمه قرار دادن مسئولان عالیرتبه نظام و...را محقق سازند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها