کد خبر: ۵۵۸۶۹
زمان انتشار: ۱۳:۵۵     ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۱

علیرضا مرزبان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در ارتباط با اینکه اعلام کرده در صورت پیروزی مقابل استقلال از اصفهان پیاده به تهران می آید، عنوان کرد: من چنین چیزی نگفته ام اما اگر استقلال را ببریم مخارج دو بچه یتیم را قبول می کنم.

وی در خصوص شرایط سپاهان برای بازی با استقلال تصریح کرد: طبیعتا حریف ما تیم بزرگی است و بازیکنان بزرگی دارد. بازی در خانه خودمان امتیاز بزرگی است که باید از آن استفاده کنیم.

مرزبان در این خصوص که باشگاه استقلال خواهان حضور بیشتر هوادارانش در ورزشگاه فولاد شهر است، گفت: باید تایع قانون باشیم و به هواداران استقلال احترام می گذاریم اما اگر قرار باشد تعداد طرفداران دو تیم یکسان باشد پس هواداران سپاهان چه کنند؟ آیا آنها که در سرما و گرما در یک سال کنار تیم بودند حق ندارند در چنین بازی بزرگی در ورزشگاه بازی تیم خود را ببینند؟ اگر این حرف را می زنیم برای ضدیت با تماشاگران استقلال نیست و می خواهیم حق هواداران سپاهان رعایت شود.

مربی سپاهان در مورد ناراحتی کی‌روش از سه تیم سپاهان، استقلال و پرسپولیس به دلیل ندادن بازیکنان ملی پوش به اردوی تیم ملی اظهار داشت: خواسته کی‌روش غیر منطقی است. پول این بازیکنان را باشگاه می دهد پس باید در مهمترین مسابقات خود از این بازیکنان استفاده کند. اگر اختلالی در برنامه های تیم ملی پیش آمده مقصر باشگاه ها نیستند. باید طبق برنامه AFC کار خود را پیش ببریم. در همه جای دنیا سرمربیان تیم ملی 3 روز قبل بازیکنان را در اختیار می گیرند. در تیم ملی مونته نگرو که بودم وقتی می خواستیم با تیم ملی انگلیس بازی کنیم فقط سه روز برای آماده سازی تیم فرصت داشتیم.

وی افزود: فکر می کنم تشکیلات کی‌روش برای آماده سازی تیم ملی مشکل دارد. نمی توانیم از بازیکنان ملی پوش خود استفاده نکنیم چون تیم ملی می خواهد با قطر بازی کند و این تیم را ببرد. بردن قطر که شاهکار نیست. ما باید این قدر قوی باشیم که نیازی به چنین اردوهایی نداشته باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها