کد خبر: ۵۵۸۶۶
زمان انتشار: ۱۳:۵۲     ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۱
حجت رحمانی عضو فراکسیون مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت توجه به مسائل فرهنگی در باشگاه‌ها اظهار داشت: این یک واقعیت تاسف‌بار است که در محیط فعلی فوتبال حاکمیت را پول به عهده گرفته است، از این‌روبه مسائل فرهنگی، اخلاقی توجه کم‌تری می‌شود.

وی با بیان این‌که امروز جای «مرحوم دهداری» به عنوان الگو و اسوه فوتبال کشور خالی است، گفت: شاید بتوان به جرات گفت، حضور تیم ‌ملی کشورمان در جام جهانی فوتبال پس از پیروزی انقلاب، مرهون ترویج اخلاق آقای مایلی‌کهن در تیم ملی دردهه 70 بود.

وی با بیان این‌که جای تاسف دارد، تیمی که بازیکنانش در آن زمان با وضو وارد زمین مسابقات می‌شدند و در اردوگاه ورزشی زیارت‌عاشورا و دعای کمیل می‌خواندند به جایی برسند که در بی اخلاقی زبانزد شوند وشباهتی با نسل متدین گذشته خود همانند محمد پنجعلی نداشته باشند، گفت: یکی از علل اصلی بی اخلاقی‌ها در فوتبال پول مداری است. هرگاه بدون مدیریت و برنامه‌ریزی در حوزه‌ای پول صرف شود، فساد و گناه ایجاد می‌شود. ضرورت دارد، وزارت ورزش و جوانان بسیاری از رویکردها‌‌‌‌ را باز بینی کند و هرچه زودتر برنامه‌ مدونی در جهت تامین نیاز فرهنگی محیط باشگاهی فوتبال کشور ارائه دهد.

وی با بیان این که فضای فوتبال کشور باید در شان تمدن ایران اسلامی باشد گفت: باید با تمسک به آموزه‌های اسلامی و ارزش های اخلاقی جامعه، فضای فوتبال کشور و تیم های باشگاهی را به گونه‌ای بسازیم که حضور در استادیوم‌های ورزشی مطلوب هر جوان ایرانی و مورد رضایت خانواده‌هاباشد.

شبستان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۰ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱
۱
حجت رحمانی به جای اظهار نظر در مورد فوتبال بهتره بیای یه سر شهرتو ببینی و از خجالت آب بشی.آخه تورو چه به فوتبال؟؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها