کد خبر: ۵۵۵۸۲
زمان انتشار: ۱۱:۵۱     ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
دروازه‌بان تيم فوتبال ذوب‌آهن گفت: جلسه خوبي با مدير عامل باشگاه داشتم و صحبت‌هاي مقدماتي براي تمديد قراردادم انجام شد.
محمد باقر صادقي اظهارکرد: جلسه نسبتا خوبي با مديرعامل باشگاه داشتم و صحبت‌هاي مقدماتي در خصوص تمديد قرادادم انجام شد. قرار شد در هفته آينده جلسه ديگري را با ابراهيمي داشته باشم.

وي با بيان اينکه دوست دارم در اصفهان و تيم محبوب خود ذوب‌آهن بمانم گفت: البته ماندن من در اين تيم شروطي دارد که يکي از اين شروط جذب بازيکنان خوب و مربي کاربلد است و اگر احساس کنم تيم به خوبي بسته نشود شايد در تمديد قراردادم تجديد نظر کنم.

دروازه‌بان تيم فوتبال ذوب‌آهن با بيان اينکه اکثر تيم‌هاي ليگ برتري در چند روز گذشته براي جذب من تماس گرفته‌اند افزود: به غير از تيم‌هاي استقلال و تراکتورسازي، تقريبا تمام تيم‌هاي ليگ برتري از جمله پرسپوليس براي جذب من تماس گرفته‌اند که فعلا به آن‌ها جواب مشخصي نداده‌ام. حتي پرسپوليس پيشنهاد دروازه‌بان اولي را به من داد که به آن‌ها جواب رد دادم، چون به خاطر مسايل روحي و رواني دوست ندارم بيرون اصفهان بازي کنم.

صادقي تصريح‌کرد: خسرو ابراهيمي مدير عامل باشگاه در نيم‌فصل که قصد داشتم از ذوب‌آهن جدا شوم خيلي کمکم کرد و نگذاشت از تيم جدا شوم. حداقل توقعي که ما داريم اين است که مطالبات معوقه بازيکنان پرداخت شود و فعلا به ما گفته‌اند که اين مطالبات مرداد يا شهريور پرداخت مي‌شود.

وي خاطرنشان‌کرد: واقعا علاقه قلبي تمام بازيکنان اين است که در ذوب‌آهن بمانند به شرطي که اوضاع بهبود يابد و تيم خوبي براي فصل آينده ليگ برتر بسته شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها