کد خبر: ۵۵۴۷۹
زمان انتشار: ۱۹:۲۹     ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
اواسط دهه ۸۰ فردي با نام آرش هنرور شجاعي كه بعدها به آرش بي خدا معروف شد ماموريت خود را ابتدا در سفارت آلمان در تهران و سپس فضاي مجازي آغاز كرد.
اواسط دهه ۸۰ فردي با نام آرش هنرور شجاعي كه بعدها به آرش بي خدا معروف شد ماموريت خود را ابتدا در سفارت آلمان در تهران و سپس فضاي مجازي آغاز كرد.
آرش بي خدا كه كودكي و نوجواني خود را در آلمان گذرانده و دوباره به ايران بازگشته بود به عنوان حلقه اتصال جريان ضد اسلام شاخه دين گريز آلمان و بازوهاي اجرايي تبليغات ضد اسلامي در تهران انتخاب مي شود تا طرح اسلام ستيزي و اسلام گريزي در محل سفارت آلمان در تهران كليد بخورد.
آرش بي خدا به عنوان مدرس فعاليت خود را در سفارت آلمان و براي افراد متقاضي مهاجرت به اين كشور آغاز مي كند تا گام به گام و مرحله به مرحله حوزه فعاليت او گسترده تر شود.آرش بي خدا با حمايت مالي و پشتيباني فني عناصري ناشناس سايتي را راه اندازي مي كند و تبليغات ضد اسلامي خود را از سفارت آلمان در خيابان فردوسي به سطح فضاي مجازي مي برد.
همزمان با اجراي طرح پروژه اسلام ستيزي در سفارت آلمان و در سطح فضاي مجازي گروه هاي ضد دين كه خوراك فكري خود را از آن سوي مرزهاي ايران اسلامي مي گرفتند وارد تشكيلات حزبي و ساختاري دفتر تحكيم وحدت شدند.در همان اوقات بود كه فردي با نام شاهين نجفي در قالب يك عنصر خنثي اما كاملا هدف دار فعاليت خود را در كنار افرادي همچون امير عباس فخرآور اما در حوزه تخصصي خود آغاز كرد.شاهين نجفي عمدتا در تشكيلات ساختاري حزب مشاركت نمي كرد اما نقشي فعال در قالب يك عنصر پوششي داشت.
شاهين نجفي در ۶ سالگي پدر خود را از دست داد و در زمان نوجواني هم به دليل اعتياد برادرش ضربات روحي شديدي متحمل شد تا راه را هم گم كند.در جريان فعاليت در دفتر تحكيم وحدت بود كه اين عنصر خود فروخته با دنياي موسيقي آشنا و يك گروه موسيقي زير زميني تشكيل داد.هنجار شكني هاي اين فرد سبب شد تا بعد از مدتي ممنوع الصدا شود و فعاليت او در شاخه موسيقي به حالت تعليق در بيايد.
البته شاهين نجفي از ابتدا هم فردي هنجار شكن بود و بارها به همين خاطر در محيط جامعه و دانشگاه توبيخ شد تا اينكه به خاطر فعاليت هاي ضد ارزشي از دانشگاه هم اخراج شد.
اخراج از دانشگاه و روحيه ضد ارزشي او سبب شد تا عوامل شناسايي افراد مستعد در مبارزات ضد اسلامي مستقر در سفارت آلمان او را كيس مناسبي براي اجراي اهداف خود تشخيص دهند و پس از آن بود كه شاهين نجفي به عنوان يك استعداد بالقوه ضد دين به آلمان سفر كرد.
شاهين نجفي حالا در آلمان فعاليت هاي ضد اسلامي و اعتقادي محول شده به خود را رسميت مي بخشد و در مصاحبه با راديو فردا عنوان مي كند كه "يك خدا ناباور است".
گرايشات ضد ديني و در حقيقت ضد اسلامي خواننده موهن كه با تفكرات القايي ماركسيستي هم در آميخته بود باعث شد تا گروهي به نام "تپش ۲۰۱۲" در آلمان شكل بگيرد.استفاده از سبك موسيقي خشن و به كار بردن كليد واژه هاي مبتذل و مستهجن در متون آهنگ شاهين نجفي و عقده هاي دروني او سبب شد تا از اين گروه در اواخر سال ۲۰۰۹ جدا شود.
با شعله ور شدن آتش فتنه ۸۸ شاهين نجفي به عنوان يار كمكي به تيم فتنه گران ملحق شد و اين آغازي بر دور جديد فعاليت هاي ضد انقلابي او شد.
گروه هاي ضد انقلاب كه در آن زمان با تمام بضاعت و امكانات وارد ميدان جنگ با جمهوري اسلامي ايران شده بودند گروهي به نام "آنتي كاريزما" را تشكيل دادند و شاهين نجفي سردسته گروه موسيقي نوظهور فتنه شد.ایجاد فضای شایعه و تهمت با طرح قتل ندا آقا سلطان و تجاوز به زندانیان در كنار حمله به ارکان اجتماعی و سیاسی جمهوری اسلامی از جمله ولایت فقیه و قانون اساسی در دستور كار گروه موسيقيايي فتنه قرار مي گيرد.حرمت شكني عاشوراي ۸۸ كه با پاسخ قاطع ايرانيان متعصب به ائمه اطهار مواجه شد فاز حملات ضد انقلاب را به سمت توهين و ناسزا تغيير داد.
ارتباط حلقه از هم گسسته ضد انقلاب كه بعد از حماسه ۹ دي سرخورده و درمانده شده بود موجب جبهه گیری شاهين نجفي در برابر برخی از حلقه های رقیب در جریان ضد انقلاب شد به طوری که در دعوای "امیر فخرآور " خود صهیونیست خوانده و "احمد باطبی" و "محسن سازگارا" از لابی کنندگان مرتبط با مجلس و سازمان اطلاعاتی امریکا سيا، "شاهین نجفی" طرف سازگارا و باطبی و دیگر اعضای این حلقه را می گیرد.
از دیگر اعضای این حلقه مجتبی واحدی ، علیرضا نوری زاده ، علی افشاری ، فاطمه حقیقت جو، امیر حسین گنج بخش ، فریبا داوودی مهاجر، اکبر عطری و داریوش اقبالی بودند .
با همه اين اوصاف و دعواهاي بي پايان ضد انقلاب در اعمال سياست هاي نخ نماي خود عليه جمهوري اسلامي ايران حالا ضد انقلاب با يك چالش ديگر مواجه مي شود.
چند روز پيش بود كه آهنگي سراسر موهن از سوي شاهين نجفي در سطح فضاي مجازي پخش مي شود ، آهنگي كه احساسات مسلمانان و شيعيان و عاشقان اهل بيت (ع) را بر مي انگيزد.حالا جريان ورشكسته فتنه كه در زمين سياسي شكست سختي خورده است زمين بازي را عوض كرده و سعي دارد با فضا سازي رسانه اي با اقدام توهين آميز كالبد بي جان فتنه را جان دوباره اي ببخشد.
"سازمان ناتوی فرهنگی" با دستور به عمله های رسانه ای چون بی بی سی ، رادیو فردا ، رادیو اسرائیل و رسانه های مرتبط با سازمان مجاهدین ( منافقین ) سعی نمود به این پروژه وسعت و نفوذ بیشتری دهد .
شاهین نجفی در مصاحبه با شبکه دولتی بی بی سی فارسی با اعتراف ضمنی به ماموریتی که بر عهده اش گذاشته اند ،توهین به مقدسات را رسالت خود دانسته و با وقاحت تمام گفت: «من وقتی کاری را انجام می دهم به تبعات آن فکر نمی کنم و فقط رسالت خود را انجام می دهم !» شبکه بی بی سی فارسی با حمایت رسانه ای و تبلیغ برای این عنصر هتاک در اقدامی دیگر به تخریب علمای شیعه پرداخته و مقابله با حکم ارتداد را که پس از جریحه دار شدن احساسات میلیونها مسلمان و فتوای مراجع و علمای دینی اتفاق افتاد ، در دستور کار خود قرار می دهد .بي بي سي در حاليكه همه دنيا مي دانند شاهين نجفي در آلمان زندگي مي كند مي گويد به دلايل پوششي نمي توانند محل اقامت و مصاحبه را بگويند.
صدای امریکا اما در برنامه ای با حمایت از این خواننده مرتد، ادعا می کند که شاهین نجفی قصد توهین به باور های دینی را نداشته است!
رادیو اسرائیل نیز پس از پوشش مکرر اثر ضد دینی شاهین نجفی ،ضمن حمایت گسترده از حرکت توهین آمیز این خواننده نسبت به مقدسات شیعه، صدور حکم ارتداد وی توسط مراجع تقلید را حرکتی افراطی می خواند و از انتقال وی به محلی نا معلوم در غرب آلمان خبر می دهد.
این در حالی است که "منوشه امیر" يهودي صهيونيست فعال نیز که ظاهرا از حرکت ضد اسلامي شاهین نجفی، خواننده شیطان پرست مقیم آلمان بسیار خشنود شده ، آمادگی خود را برای پذیرایی گسترده از وی در "اورشلیم" اعلام می کند.
اما در مقابل نیز محافل آلوده به نفاق و سرويس هاي اطلاعاتي نظير شوراي هماهنگي سبز (شامل مشاركتي ها، گروهك تروريستي منافقين و نهضت آزادي) و رسانه هاي آنها (كلمه، جرس، سحام نيوز، نداي سبز آزادي، رسا و...) در قبال هتاكي اخير این ترانه خوان مبتذل، نه تنها حاضر نشدند در دفاع از مقدسات اسلامي كه در ابتدا با نقاب آن، فتنه و آشوب سال ۸۸ را كليد زدند، كمترين سخني بر زبان جاري سازند بلكه از او دفاع نيز كردند.

پايگاه اينترنتي اخبار روز- وابسته به طيفي از گروهك هاي لائيك مقيم آلمان- ديروز فاش كرد طيف هايي از اصلاح طلبان و گردانندگان سايت هاي جرس و كلمه به اپوزيسيون پيغام داده اند : ماجراي ترانه شاهين نجفي را مديريت كنيد!
پروژه ضديت با دين و توهين به مقدسات در حالی که بازهم با نادیده گرفتن حقیقت ایمان و فطرت پاک ایرانیان مسلمان و با این سطح وسیع پوشش خبری رسانه های تحت امر سازمان ناتوی فرهنگی سعی می شود تا ضریب نفوذ بیشتری پیدا کند اما با عکس العمل مردم و بالفعل شدن نیروی جدیدی از بدنه اجتماعی نيروهاي مومن به انقلاب و كشور مواجه شده است و ضد انقلاب را بار دیگر بهت زده و فلج كرده است.
لایه های مختلف اجتماعی و فرهنگی ایرانیان از جمله بدنه هنرمندان و خوانندگان و فعالین فضاي مجازی با حضور در شبکه های اجتماعی واکنش های تند و بجایی را در این خصوص به نمایش گذاشته اند. تولید شعر و موسیقی و محتوای تصویری و متنی در پاسخ به این هتک حرمت در شبکه های اجتماعی چنان حجم گسترده ای دارد که نمی توان همه آن را در این مجال کوتاه گنجاند.
و این حقیقت کلام الهی را باردیگر به جلوه در آمد که : و مکروا و مکر الله و الله خیرالماکرین.

نداي انقلاب
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها