کد خبر: ۵۵۳۷۲
زمان انتشار: ۱۳:۱۷     ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
یک وزیر کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی با وزیر امور خارجه ترکیه تحت نظارت آمریکا در آنکارا دیدار و گفت‌وگو کرد.
باشگاه خبرنگاران به نقل از هفته‌نامه فلسطینی المنار ؛ این دیدار در حالی انجام شد که در ماه‌های اخیر ده‌ها دیدار از این دست بین مسئولان امنیتی و سیاسی رژيم صهيونيستي و همتایان ترک آنها صورت گرفته است و آخرین این دیدار که پیش از دیدار آنکارا بود در تاریخ ۲ ماه می جاری در لندن انجام شد.

بر اساس این گزارش ، در هفته‌های اخیر چندین کامیون حمل سلاح اسرائیلی وارد ترکیه شده و به مرزهای ترکیه و سوریه منتقل شده است که در راستای تجهیز سلاح گروه‌های مسلح تروریستی است که با حمایت‌های مالی کشورهای حوزه خلیج فارس و آموزش‌های اسرائیل در حال کشتار ملت سوریه هستند.

به نوشته المنار ، پس از دیدار وزیر صهیونیست با وزیر خارجه ترکیه، "نبیل العربی" دبیرکل اتحادیه عرب که تابع دستورات ریاض و دوحه است در راستای توطئه‌‌هایی که سوریه را نشانه رفته است ، به آنکارا رفت.

المنار همچنین نوشت که حاکمان ترک به دستگاه‌های امنیتی اسرائیل اجازه داده‌اند که از طریق مرزهای ترکیه علیه سوریه جاسوسی کنند و عناصر جنایتکار را به شیوه‌های مختلف آموزش دهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
Mojtaba
UNITED STATES
۱۵:۲۲ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
اين دولت تركيه هم تكليفش با خودش مشخص نيست از يك طرف از فلسطين حمايت مي كنند و جلسه اي را كه نتانياهو در آن بود را به نشانه اعتراض ترك مي كنند و از يه طرف با قطر و عربستان و دولت هاي غربي دست به يكي مي كنند تا حكومت مردمي سوريه را نابود كند و از تروريست ها كمك كند،
حالا معلوم نيست دليل اين رفتار هاي ضد و نقيض دولت تركيه جيست.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها