کد خبر: ۵۵۱۳۵
زمان انتشار: ۱۲:۰۶     ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۱
معاون پارلمانی رئیس جمهور ‌تاکید کرد: مسئولان وحدت را با رویکرد خدمت به مردم و پیروی از رهبری معظم انقلاب تقویت کنند و همچنین رسانه‌ها هر اختلاف‌نظری را به عنوان نزاع بین مسئولین مطرح نکنند.
حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در گفت‌وگو با فارس با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان نظام که بر لزوم وحدت، همدلی و همکاری صمیمانه تاکید کردند، گفت: در سال 91 اولویت ما بر اساس همدلی و همکاری خواهد بود.

وی افزود: مردم از مسئولان نظام توقع دارند که به جای پرداختن به نزاع‌های بی‌حاصل، با رویکرد همکاری صمیمانه به رفع مشکلات مردم بپردازند.

میرتاج‌الدینی در خصوص حفظ وحدت تاکید کرد: همکاری صمیمانه بنا بر سفارشات مقام معظم رهبری، باید رویکرد اصلی همه مسئولان قرار گیرد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور به اختلاف‌نظر مسئولان قوا در مورد برخی مسائل روز اشاره کرد و تصریح کرد: رسانه‌ها از بزرگ‌نمایی این اختلاف‌نظرها خودداری کنند زیرا هر اختلاف‌نظری به معنای نزاع و درگیری نیست که رسانه‌ها از آن به عنوان درگیری یاد می‌کنند و می‌گویند سران سه قوه با یکدیگر نزاع دارند.

وی با اشاره به مولفه‌های یک جامعه پویا اظهار داشت: طبیعی است که در یک جامعه پویا نظریات سیاسی گوناگون وجود داشته باشد، بنابراین از رسانه‌ها انتظار می‌رود که بی‌جهت این مسائل را بزرگ نکنند.

میرتاج‌الدینی اضافه کرد: همه نمی‌توانند با یک نگاه به مسائل نگاه کنند و دیدگاه‌های مختلف در مسائل سیاسی، داخلی و بین‌المللی وجود دارد که پویایی جامعه نیز همین را تقاضا می‌کند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اینکه برای پیشبرد اهداف نظام، بر 2 نکته تاکید کرد: اول اینکه مسئولان وحدت، همکاری و همدلی را با رویکرد خدمت به مردم و پیروی از رهبری معظم انقلاب تقویت کنند و همچنین رسانه‌ها هر اختلاف‌نظری را به عنوان نزاع، درگیری و اختلاف بین مسئولین طرح نکنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها