کد خبر: ۵۴۸۱۲
زمان انتشار: ۲۳:۳۴     ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱
پایان لیگ برتر فوتبال اگر برای هر تیمی غم انگیز بوده باشد، برای ۳ تیمی که از لیگ آزادگان به لیگ برتر صعود کردند خوشحال کننده بود.
افکار، تیم های گهر زاگرس، آلمینیوم هرمزگان و پیکان تهران در شرایطی لیگ برتری شدند که هنوز خوشحالی هواداران این تیم ها به پایان نرسیده بود که شنیده شد فرهاد کاظمی از سرمربیگری تیم پیکان کنار گذاشته شد.
این در حالی است که از آخرين باري كه فرهاد كاظمي حضور روي نيمكت يك تيم ليگ برتري را تجربه كرد، حدود ۳ سال مي‌گذرد، زماني كه او دوباره به اصفهان برگشت تا هدايت تيمي را قبول كند كه در دومين دوره ليگ آن را قهرمان كرده بود. كاظمي بعد از پايان آن فصل از سپاهان جدا شد و ابومسلم تيم بعدي او در ليگ برتر بود ولي سازمان ليگ نگذاشت كاظمي در ليگ برتر روي نيمكت بنشيند و كارت مربيگري او را صادر نكرد.
آن زمان مسئولان سازمان ليگ به طور صريح از دلايل محروميت كاظمي براي نشستن روي نيمكت تيم‌هاي ليگ برتري حرف نمي‌زدند ولي اين مربي بارها در مصاحبه‌هايش اعلام كرد حاضر است مشكل او را در يك برنامه زنده تلويزيوني اعلام كنند. او بارها خواست تا مسوولان سازمان ليگ دلايل محروميتش را بگويند ولي بر خلاف خواسته اش اين موضوع رسانه‌اي نشد و كاري هم از دست او ساخته نبود. كاظمي با پيش آمدن اين شرايط از ليگ برتر دور شد و سرانجام تصميم گرفت در ليگ دسته اول مربيگري اش را ادامه دهد. او امسال پيكان را به ليگ برتر آورد و خيلي‌ها تصور مي‌كردند كه سال آينده هدايت اين تيم را همچنان بر عهده خواهد داشت ولي ديگر كاظمي را در پيكان نخواهيم ديد.
رييس هيات مديره باشگاه پيكان روز چهارشنبه به طور رسمي اعلام كرد كه كاظمي سرمربي اين تيم ديگر سال آينده روي نيمكت پيكان نخواهد نشست كه اين خبر در نوع خودش عجيب بود. پيكان پس از سقوط به ليگ دسته اول دوباره سراغ كاظمي رفت و اين مربي توانست تيم ايران خودرو را دوباره به ليگ برتر بياورد.
تا چند روز پيش همه تصور مي‌كردند كه كاظمي در فصل جديد ليگ برتر روي نيمكت پيكان خواهد نشست ولي به يكباره همه چيز عوض شد. رييس هيات مديره پيكان گفته كه جدايي كاظمي از اين تيم به دليل اختلاف در مسائل مالي و تعيين بودجه براي خريد بازيكن بود ولي گفته مي‌شود كه اين موضوع دليل اصلي جدايي كاظمي از پيكان نيست.
شنیده می شود جدایی فرهاد کاظمی که یکی از همان ف.ک های معروف به شمار می رود، از سوی یک دستگاه بالاتر صادر شده و به همین دلیل مدیران پیکان مجبور به کنار گذاشتن وی شدند.
بنابراین گزارش در سال‌هاي اخير مشكل بسياري از مربيان كه حق مربيگري در ليگ دسته اول را نداشتند حل شد ولي گويا كاظمي همچنان بايد پشت خط ليگ برتر بماند. او فعلا سياست سكوت در پيش گرفته و بايد ديد اين وضعيت براي كاظمي تا چه زماني ادامه خواهد داشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها