کد خبر: ۵۴۴۵۹
زمان انتشار: ۱۱:۰۳     ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۱

فارس، سرگرد محسن نوروزی گفت: پیرو چندین شکایت مبنی بر  تهدید و اخاذی اینترنتی بلافاصله ماموران اقدامات خود را برای شناسایی مجرم یا مجرمین آغاز کردند.

وی ادامه داد: طی بررسی‌های تخصصی صورت گرفته سه متهم موردشناسایی قرار گرفتند. متهمین از اتباع کشورهای همسایه بوده که برای تحصیل به ایران آمده‌اند.

 رئیس پلیس فتا استان مرکزی اظهار داشت: در بازرسی از منزل این افراد کارت حافظه‌ای که حاوی تصاویر مستهجن بود توقیف و مشخص شد که متهمین برای اخاذی از دیگران این تصاویر را بر روی این حافظه نگهداری می‌کنند.

وی گفت: بر حسب شباهت این پرونده با پرونده‌های دیگر کارشناسان بررسی‌های خود را ادامه دادند و به این نتیجه رسیدندکه این افرد با هویت جعلی از چند دفتر مراجع عظام اقدام به اخذ شهریه کرده‌اند.

این فرمانده انتظامی اظهار داشت: با دستگیری این افراد متهم اول با توجه به دلایل و مدارک موجود لب به اعتراف گشوده و عنوان داشت که با همکاری فرد دیگری اقدام به جعل مدارک کرده‌اند و به جهت نیاز مالی دست به این کار زده و با استفاده از مدارک یکی از دوستانش که هم اکنون در کشور دیگری مشغول به تحصیل است پول‌ها را برداشت می‌کرده است و از طریق اینترنت به حساب یکی از دوستانش در خارج از ایران ارسال می‌کرد.

وی گفت: متعاقبا ماموران جهت شناسایی و دستگیری سایر متهمین اقدام و یکی از افراد را حین امحاء مستندات و مدارک از ایمیل خود دستگیر کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها