کد خبر: ۵۴۱۸۳
زمان انتشار: ۰۱:۰۱     ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۱
اى على! هر که مرا و تو را و امامان از نسل تو را دوست دارد پس خدا را بر حلال‏زادگى‏ خود سپاس‏گوید؛ زیرا ما را دوست ندارد، مگر حلال‏زاده و ما را دشمن ندارد، مگر حرام زاده.

فارس، به نقل از کمپین مجازات خواننده هتاک "شاهین نجفی" با هدف اجرای حکم ارتداد وی طبق احکام صریح اسلامی تشکیل شد.

خواننده هتاک فتنه 88 که مدتی است به خارج از کشور گریخته است در تازه ترین اثرش هتاکانه مقام شامخ ائمه را مورد جسارت قرار داده و با بیان الفاظی رکیک که از بیان آن معذوریم قلب همه دوست داران اهل بیت را جریحه دار کرده است.

در این وبلاگ آمده است: از تمامی شیعیان و بلکه همه مسلمانان محب اهل بیت تقاضا داریم در صورتی که به هر نحوی به این فرد مرتد دست رسی دارند او را به سزای اعمالش رسانده و روانه دوزخ ابدی اش نمایند.

گفتنی است پایگاه خبری عصر امروز پیش از این مستندا با استفاده از روایات اسلامی به بررسی علت واقعی دشمنی وی و امثال او با اهل بیت "ع" پرداخته بود.

پیامبر خدا(ص) می فرمایند: اى على! هر که مرا و تو را و امامان از نسل تو را دوست دارد پس خدا را بر حلال‏زادگى‏ خود سپاس‏گوید؛ زیرا ما را دوست ندارد، مگر حلال‏زاده و ما را دشمن ندارد، مگر حرام زاده.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
سید جواد امیری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۶ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۳
ولی برادر من پیامبر کسی را که چندین سال به او ناسزا گفت و خاک روبه به سرش ریخت نه تنها عتاب نکرد بلکه با مهربانی و شفقت باعث تحول او شد تو رو خدا اگر مسلمان واقعی هستید رحمت اسلام را ترویج کنید نه پیام مرگ آوری ان را.
پاسخ
قاتل شاهین نجفی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۹ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۱
اسلام فقط برای آزادگان و فطرت بیداران رحمت است نه برای کسانی که نه اسلام می شناسند نه پیامبر و نه ائمه ی اطهار را.
شاهین کثیف زندگیت را تمام شده بدان که روبروی دینمان ایستاده ای و ما روبروی تمام دنیای تو و اربابان شیطانت می ایستیم.
احسان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۰ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۱
۲
۰
ببین دوست عزیز- اینا با این کارشون میخوان قدرت مرجعیت شیعه رو ارزیابی کنن. اگه این حکم ارتداد روی زمین بمونه اون موقع توی مرحله ی بعد ولایت فقیه رو هدف می گیرن و حکم ولی فقیه رو کند می کنن. لذا ساده به موضوع نگاه نکنید
پاسخ
قاتل شاهین نجفی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۳ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۱
خدا رو شکر همیشه حرفای استاد(عصر 5شنبه) اثر گذاره .ممنون آقا احسان
جدیدترین اخبار پربازدید ها