کد خبر: ۵۴۰۸۷۴
زمان انتشار: ۰۹:۰۶     ۰۶ آبان ۱۴۰۳
عضو شورای مرکزی تشکل فراگیر گروه‌های تبلیغی کشور خبر داد:
عضو شورای مرکزی تشکل فراگیر گروه‌های تبلیغی کشور گفت: تعدادی از خیران نیک‌اندیش اهل استان یزد، یک هزار انگشتر جواهری با سنگ‌های قیمتی مانند فیروزه، عقیق، دُر، یَشم، زِبَرجَد و... را به رزمندگان حزب‌الله، رهبران گروه‌ها و جمعیت‌های مختلف و همچنین بزرگان آوارگان لبنانی تقدیم کردند.

به گزارش پایگاه خبری 598، حجت‌الاسلام محمدمسلم وافی، عضو شورای مرکزی تشکل فراگیر گروه‌های تبلیغی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به شرایط پیچیده جنگی در لبنان و دشواری‌های زندگی مردم جنگ‌زده لبنان در این وضعیت ضمن تأکید بر ضرورت کمک‌رسانی همه‌جانبه به آنان، عنوان کرد: تعدادی از خیران نیک‌اندیش اهل استان یزد، یک هزار انگشتر جواهری با سنگ‌های قیمتی مانند فیروزه، عقیق، دُر، یَشم، زِبَرجَد و ... را به مردم مظلوم لبنان اهدا کردند.

وی ادامه داد: خیران یزدی قصد دارند که این انگشترها به رزمندگان حزب‌الله، رهبران گروه‌ها و جمعیت‌های مختلف و همچنین آوارگان لبنانی تقدیم شود.

عضو شورای مرکزی تشکل فراگیر گروه‌های تبلیغی کشور تصریح کرد: انگشترهایی که خیران یزدی تهیه کرده‌اند بسیار زیبا و چشم‌نواز است. لبنانی‌ها از دریافت هدایای مردم ایران چند برابر بیشتر از دریافت هدایا از نقاط دیگر خوشحال می‌شوند چون آن را حاوی پیام مهمی مبنی بر اهمیت ارتباط با لبنان برای ایرانیان می‌دانند.

حجت الاسلام وافی تشریح کرد: خیران یزدی علاوه بر انگشترها، ۱۱۰ گوسفند نیز برای تهیه غذای جنگ‌زدگان لبنانی تدارک دیده‌اند که طی روزهای اخیر تهیه خواهد شد و به مصرف آنان خواهد رسید.

وی ضمن قدردانی از کسانی که برای کمک‌سانی به مردم لبنان در حد توان خود تلاش می‌کنند بیان کرد: از مردم نوع‌دوست و متدین ایران درخواست می‌شود کمک‌های خود را برای اهدا به جنگ‌زدگان مظلوم لبنان ارسال کنند تا بخشی از مشکلات آنان در این فصل سرما و در این شرایط سخت جنگی کاهش یابد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها