کد خبر: ۵۴۰۲۲۷
زمان انتشار: ۱۴:۵۱     ۰۳ مهر ۱۴۰۳
شاخص کل بورس با گذشتن از مرز ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار واحدی در روز گذشته، امروز با شتاب بیشتر و رشد ۳۶۱۱۲ واحد به عدد ۲,۱۵۲,۶۵۰ واحد رسید و بعد از مدت‌ها رشد ۱.۷ درصدی را تجربه کرد.

به گزارش پایگاه خبری 598، با آغاز فصل پاییز بازار سهام مورد استقبال خریداران قرار گرفته به گونه‌ای که تابلو معاملات سهام یک هفته پر رونق را سپری می‌کند و بعد از مدت‌ها و با افزایش ارزش معاملات خرد به بیش از ۶.۵ همت، شاخص کل بورس نیز در ادامه رشد ۱۷۶۱۶ واحدی روز گذشته، امروز سوم مهر ماه رشد ۳۶۱۱۲ واحدی را تجربه کرد و به عدد ۲,۱۵۲,۶۵۰ واحد رسید.

هم چنین شاخص کل هم وزن نیز با رشد چشمگیر ۱۰ هزار و ۳۲ واحدی موفق به شکست مقاومت روانی ۷۰۰ هزار واحدی این شاخص شد و خود را به موقعیت ۷۰۵ هزار و ۹۹۲ واحد رساند.

این در حالی است که نرخ دلار بازار آزاد وارد کانال ۶۰ هزار تومانی شده است و خوش‌بینی‌ها به آینده در بین فعالین بازار سرمایه شدت گرفته است.

از نمادهای مؤثر در بازار امروز می‌توان مانند روز گذشته به نمادهای فولاد، فملی و فارس به ترتیب با رشد ۳۸۹۱، ۳۸۴۳ و ۲۵۴۰ واحد اشاره کرد که بیشترین تأثیر را در بازار امروز بر شاخص کل بورس گذاشته‌اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها