کد خبر: ۵۳۸۴۲۳
زمان انتشار: ۱۳:۴۴     ۱۸ تير ۱۴۰۳
دعوت اصلاح‌طلبان به طغیان علیه رای مردم برای انتقام از درخشش زاکانی در انتخابات؛
با توجه به سخنان مهدی چمران باید پرونده این کودتای اینترنتی علیه مدیریت شهری را بسته شده دانست و شکست شورش اصلاح‌طلبان را اعلام کرد.
به گزارش پایگاه خبری 598،  ۴۸ ساعت پس از اعلام نتایج چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که یکی از برترین نمونه‌های دموکراسی در جهان بود، جناح اصلاح طلب دست به کودتا علیه رای مردم زده تا بار دیگر پس از ۸۸، روحیه مستبدانه خود را نمایان کند.
 
به گزارش رجانیوز؛ صبح شنبه، آمار نهایی انتخابات ریاست جمهوری اعلام شد و در مشارکت ۴۹.۸ درصدی، مسعود پزشکیان، نماینده اصلاحات تنها با حدود دو میلیون و ۸۰۰ هزار رای بیشتر از سعید جلیلی به عنوان رئیس جمهور منتخب معرفی شد.
 
این پیروزی حداقلی اما سران جبهه اصلاحات را به خیال کودتا علیه رای مردم انداخته است. در جدیدترین شورش اصلاحات علیه رای مردم، کارزاری اینترنتی برای برکناری شهردار تهران کلید خورده است تا شاید انتقام افشاگری‌های زاکانی در مناظرات گرفته شود.  جالب توجه است که روزنامه سازندگی نیز در حمایت از کودتای اینترنتی برآمده است و تیتر یک امروز خود  را به این موضوع اختصاص داده است.
 
در سال ۱۴۰۰، ۱,۵۶۵,۳۷۰ نفر از مردم تهران با حضور در پای صندوق‌های رای، اعضای شورای شهری را انتخاب کردند که شهردار را براساس نظر آنها انتخاب کنند. انتخاب زاکانی توسط نمایندگان مردم در شورای شهر حالا به مذاق اصلاح‌طلبان خوش نیامده و با فشارهای اینترنتی و بازی‌های رسانه‌ای سعی دارند کودتای خود را بزک کنند.
 
جالب توجه آنجاست که این کارزار اینترنتی که حتی محدود به مردم تهران نیست و هرکسی از هرجای جهان می‌تواند پای آنرا امضا کند تا لحظه تنظیم گزارش تنها ۷۸ هزار نفر آنرا امضا کرده‌اند که از تعداد آرای نفر ۲۱ام انتخابات شورای شهر سال ۱۴۰۰، ۱۷۷ هزار نفر کمتر است و این اقلیت پرسروصدا هرگز نمی‌توانند با این بازی‌های رسانه‌ای، دست به شورش علیه آرای مردم بزنند.
 
البته مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران نیز، واکنشی قاطع به این کارزار نشان داد و گفت: « شهردار را شورای اسلامی شهر تعیین می‌کند، حالا ۱۵۰ هزار نفر یا ۵۰ هزار نفر یک کارزار را امضا کنند دلیلی برای تغییر نیست. انتخاب شهردار روش قانونی خودش را طی کرده است.» با توجه به سخنان مهدی چمران باید پرونده این کودتای اینترنتی علیه مدیریت شهری را بسته شده دانست و شکست شورش اصلاح‌طلبان را اعلام کرد.
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها