کد خبر: ۵۳۸۰۸۱
زمان انتشار: ۱۴:۴۲     ۰۶ تير ۱۴۰۳
آخرین وضعیت امدادرسانی سیل سوادکوه/
رئیس‌ سازمان مدیریت بحران کشور با تشریح آخرین وضعیت امدادرسانی سیل سوادکوه، از مردم خواست از جاده فیروزکوه تردد نکنند.

به گزارش پایگاه خبری 598، محمدحسن نامی در حاشیه امدادرسانی به سیل زدگان سوادکوه اظهار داشت: حدود ۳۰۰ تا ۳۵۰ هزار مترمکعب حجم آورده این سیل است؛ در این حادثه ۱۵ خودرو گرفتار سیل شدند که با تلاش نیروهای هلال احمر، بسیج و سازمان مدیریت بحران ۳۳ نفر نجات یافتند و گفته می‌شود ۲ نفر مفقود شده اند.

وی با بیان اینکه هنوز مطمئن نیستیم که دو نفر در این سیل مفقود شده باشند، گفت: باید میزان زیادی از سنگ برداشته شود تا در این زمینه اطمینان یابیم.

نامی با بیان اینکه به گفته شهروندان این سیل در ۱۰۰ سال گذشته بی سابقه بوده است، گفت: جاده فیروزکوه تا سه ساعت دیگر باز می شود اما باز بودن جاده دلیل بر تردد خودرو ها نیست چرا که تعداد زیادی از ماشین های مهندسی در حال آماربرداری هستند.

وی تاکید کرد: جغرافیای جاده گنجایش تردد ۱۵ دستگاه برای عملیات دارد و این آمار نباید در رودخانه ریخته شود و به مناطقی خارج از منطقه انتقال داده می شود.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور ادامه داد: آواربرداری سه روز طول می کشد؛ عجله ما برای آواربرداری این است که مردم محلی بتوانند رای دهند اما مسافران دیگر استان‌ها حق تردد نخواهند داشت.

وی از رانندگانی که قصد عبور از این محور را دارند، خواست از این محور سفر نکنند و افزود: تردد خودروها موجب ترافیک سنگین و مشکلات زیاد برای مردم منطقه می شود.

نامی با بیان اینکه به دلیل سیلاب برق ۵۰ روستا و منطقه قطع شده بود که به زودی وصل می شود، افزود: پلیس راه نیز دستور دارد که تا پایان روز جمعه - هشتم تیر - از تردد خودروها جلو گیری کند.

آخرین وضعیت امدادرسانی سیل سوادکوه/مردم از جاده فیروزکوه تردد نکنند 

به گزارش ایرنا، مدیرکل مدیریت بحران مازندران از وقوع سیل و وارد شدن جریان واریزه‌ای به محور سوادکوه در محدوده طالع‌رودبار خبر داد و گفت: بر اثر بارش‌های شدید شب گذشته در برخی مناطق استان از جمله سوادکوه جریان‌های سیلابی به وقوع پیوست که در منطقه طالع‌رودبار سوادکوه منجر به ورود جریان واریزه‌ای به جاده و گرفتار شدن ۱۶ خودرو در سیل شد.

هواشناسی همچنان نسبت به تشدید بارش ها در نیمه شمالی و غربی کشور هشدار داده است.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها