کد خبر: ۵۳۷۹۸۰
زمان انتشار: ۰۹:۵۸     ۰۳ تير ۱۴۰۳
در جمع پرشور مردم اهواز:
شهید رئیسی بعد از اینکه روابط پرقدرت با جهان را آغاز کرد، رهبر آنها آمدند و گفتند که راهبرد فشار حداکثری شکست خورده است. نه تنها راهبرد فشار حداکثری شکست خورد بلکه راهبرد خود ذلیل پنداری برخی که 8 سال کشور را اداره می‌کردند شکست خورد.

به گزارش پایگاه خبری 598، سعید جلیلی امشب در دیدار با مردم خوزستان در مُصلی اهواز گفت: بسیار خوشحالم که توفیق پیدا کردم در روز میلاد امام هادی (ع) در این محفل دوست داشتنی که پر از خاطرات برای من است و در جمع مردم اهواز حضور پیدا کنم.

خوزستان از گونه های مختلف، ممتازترین استان کشور است. به لحاظ تاریخی، پیش از اسلام از دانشگاه جندی شاپور، ورود امام رضا (ع) و امام زادگان از این استان به ایران تا دوره معاصر که از هرشهر، روستا و هر نقطه کشور، یک یادگار و عزیزی از خوزستان به سمت خدا پَر کشیده است.

جای جای سرزمین خوزستان برای ملت ما ارزشمند است اما این تنها جنبه معنوی نیست. امروز اگر خداوند به برخی از کشورها، برخی نعمت ها از جمله صنعت، معدن، کشاورزی و .... را داده است، امروزمحیطی که خوزستان عزیز ما دارد همه نعمت ها را دارد.

امروز در یک انتخاب بزرگ هستیم. روند 10 سال گذشته را مشاهده کردید، انتخابی انجام شد، افرادی آمدند و از این همه ظرفیت های بزرگ مادی و معنوی، برنامه ای که برای هشت سال و برای ملت ما داشتند این بود که صرفا با چند توافق آن هم با دشمنان ملت، یکسری امکانات کشور و امتیازات را بدهند، از برخی حقوق ملت کوتاه بیایند و در ازای آن چیزی به دست بیاورند.

زمانی که طرف مقابل نه تنها به آن ها امتیازی نداد، حتی حقوق اولیه ملت ما را نادیده گرفت و از کل توافق خارج شد، نتیجه آن چه شد؟ همان هایی که می گفتند ما کاری می کنیم که با این برنامه هم سانتیفیوز بچرخد و هم اقتصاد بچرخد، هم سانتیفیوزرا از دست دادند و هم در اقتصاد دلار 3 هزار تومانی 30 هزار تومان شد.

شهید رئیسی بعد از اینکه روابط پرقدرت با جهان را آغاز کرد، رهبر آنها آمدند و گفتند که راهبرد فشار حداکثری شکست خورده است.

نه تنها راهبرد فشار حداکثری شکست خورد بلکه راهبرد خود ذلیل پنداری برخی که 8 سال کشور را اداره می‌کردند شکست خورد.

کشور ما امروز فرصت‌های بی نظیر اقتصادی، تمدنی، صنعتی، کشاورزی و صنعتی دارد. این کشور امروز یک جهان فرصت دارد که باید ثمره آن یک ایران جهش باشد.

 
 
 
 
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها