کد خبر: ۵۳۶۷۰
زمان انتشار: ۱۴:۱۳     ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
خوش‌وبش مهدی کوچک زاده با شهردار تهران در افتتاحیه دهمین نمایشگاه گل و گیاه توجه‌ها را برانگیخت.

فارس، دهمین نمایشگاه گل و گیاه امروز با حضور محمد باقر قالیباف شهردار تهران، مهدی چمران رئیس شورای شهر، معصومه آباد عضو شورای شهر، معصومه ابتکار عضور شورای شهر، طلایی رئیس کمیسون فرهنگی شورای شهر، مهدی کوچک زاده نماینده مجلس شورای اسلامی و لاله افتخاری نماینده مجلس شورای اسلامی و تعدادی زیادی از معاونان شهردار تهران آغاز به کار کرد.

کارناوال های گلی درست کرده بودند تا در سطح شهر گشت زده و مردم از زیبایی های آن بهره ببرند.

محمد مختاری مدیر عامل سازمان پارک‌ها در مورد راه‌اندازی کارونال ها گفت که کارونال اول خوب نبود. کارونال دوم هم خیلی مورد رضایت شهردار تهران قرار نگرفت امیدواریم این کارونال مورد توجه قرار بگیرد.

نمایشگاه گل و گیاه به صورت فصلی در بوستان گفت‌وگو برگزار می شود ولی همچنان مردم با مشکل  کمبود پارکینگ در این محدوده روبه رو هستند.


همچنین مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در این مراسم به بحث توسعه فضای سبز و کاشت درختان پهن برگ اشاره کرد و گفت: البته در برخی نقاط مردم به درختان گره می‌زنند که نمی خواهم بگویم درست است یا نه.

وی همچنین در مورد تملک باغات کن گفت که برخی دلالان دچار توهم شده و گفته اند که وقتی این زمین‌ها تبدیل به باغ شود ارزش آن کم می‌شود باید بگویم که اصلا اینطور نیست .

شهردار تهران با هئیت همراه از نمایشگاه بازدید کردند و همچنین قالیباف در حاشیه مراسم به سوالات چند نفر از شهروندان پاسخ داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها