کد خبر: ۵۳۶۴۴
زمان انتشار: ۱۳:۲۵     ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
نوری‌زاده گفت: گیرم سه تا سوسک و چهار تا مارمولک و 5 تا چیز[!] هم به فضا فرستادید؛ این چه چیزی را ثابت می کند؟ کجای فضا را تسخیر می‌کنید؟!
جام نیوز، "علیرضا نوری‌زاده" مهمان همیشگی رسانه دولتی آمریکا (voa) که علاقه دارد در مورد تمام اتفاقات دنیا نظرات کارشناسانه بدهد، با حضور در برنامه "تفسیرخبر" جمعه 15اردیبهشت (May.04) تلاش کرد دستاوردهای علمی فناوری ایران را کوچک جلوه دهد.

او که به ارزش خودکفایی در زمینه دانش های نوین کاملا واقف است، سعی کرد با تمسخر پیشرفت های بی نظیر متخصصان ایرانی در عرصه های مختلف -به خصوص ورود جمهوری اسلامی به جمع کشورهای دارای توانمندی فضایی و هسته ای- آن ها را مورد خدشه قرار دهد.

نوری زاده سخن خود را با قرائت خبری در مورد پیشرفت های جدید کشورمان در صنعت هوافضا آغاز کرد و گفت: «رئیس سازمان فضایی ایران از فرستادن موجود زنده به فضا طی سه ماه آینده خبر داده است. آیا واقعاً ایران نیازمند فرستادن موجود زنده به فضا است؟!!»

وی در ادامه با لحن خاصی مدعی شد: «گیرم سه تا سوسک و چهار تا مارمولک و 5 تا چیز[!] هم به فضا فرستادید؛ این چه چیزی را ثابت می کند؟ کجای فضا را تسخیر می کنید وقتی چهارهزارتا ماهواره صبح و شب شما را دارد می بیند؟»

نوری زاده که جملات فضایی[!] خود را با گزاره های قطعی علمی اشتباه گرفته بود، در خاتمه اینگونه نتیجه گرفت: «بنابراین بازی های اینچنینی به جای کمک به اقتصاد ملی، بدتر ضرر می زند؛ کمااینکه دیدیم غنی سازی 20 درصدی ضرر زیادی به اقتصاد ما زد و پولی که باید صرف تولید می شد، به هدر رفت...»!!!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۴ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱
۰
نوری زاده = خود فروخته بی غیرت
پاسخ
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۴۰ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
خوب راست می گه بابا بنده خدا !

به جای سوسک و مارمولک ، نوری زاده رو بفرستید فضا ...
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها