کد خبر: ۵۳۲۹۴
زمان انتشار: ۰۲:۰۴     ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
انتقادات تند دوچرخه سوار تيم ملي از زنگي آبادي و همكارانش
ملي پوش دوچرخه سوار كشورمان مدعي شد فدراسيون در خصوص بحث دوپينگ سهل انگاري مي كند و از ورزشكاراني كه از مواد نيروزا استفاده مي كنند، حمايت مي كند.
قادر ميزباني كه اين روزها به دليل مصدوميت از ناحيه ديسك كمر رقابت هاي انتخابي المپيك 2012 لندن را از دست داده در گفت وگويي اظهار داشت: فدراسيون در خصوص بحث دوپينگ سهل انگاري مي كند و ورزشكاران دوپينگي و دوچرخه سواراني كه از مواد نيروزا استفاده مي كنند را مورد حمايت قرار مي دهد. اين موضوع باعث شده تا درجامعه دوچرخه سواري ورزشكاران نسبت به دوپينگ بيشتر ترغيب شوند. وي يادآور شد: از آژانس جهاني براي رقابت هاي داخلي نمي آيند و خود فدراسيون تست هاي دوپينگ را مي گيرد. تست هايي كه در اين رقابت ها گرفته مي شود در سطح پاييني است و مواد نيروزاي مدرن و پيشرفته را نشان نمي دهد. در واقع اين تست ها اصلا به دردبخور نيست و موادي را نشان مي دهد كه امروزه ديگر مورد استفاده قرار نمي گيرد. البته فدراسيون هم از اين تست ها دفاع كرده و آن را قانوني مي داند.
ميزباني با بيان اينكه از الآن مي گويم كه در رقابت هاي انتخابي تست گرفته مي شود كه براي هيچكس هم مثبت اعلام نخواهد شد، در پاسخ به اين سؤال كه آيا فدراسيون آگاهانه اين كار را مي كند، گفت: فدراسيون نفراتش را مي شناسد و مي داند هر دوچرخه سوار در چه سطحي قرار دارد. وقتي يك نفر از حد خودش بالا مي رود، مشخص است كار خودش نيست و از مواد استفاده كرده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
ارسال نظرات
yaghob afsharian
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۵۴ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱
۰
movafegham
پاسخ
yaghob afsharian
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۵۵ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱
۰
movafegham
پاسخ
ف م
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۸ - ۳۰ دی ۱۳۹۱
۰
۰
پس خود میزبانی هم استفاده میکرده که سربالا رو خوب میرفته دیگه. چطور حالا صداش دراومده؟ چرا قبلا ازین حرفا نمیزد؟ چون خودش هم استفاده میکرد؟
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۱ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۱
۰
۰
موافقم
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها