کد خبر: ۵۳۲۹۰
زمان انتشار: ۰۲:۰۰     ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
اول تا پانزدهم هر ماه در فروشگاه هاي رفاه انجام مي شود
عضو ستاد تنظيم بازار از برنامه گسترده دولت براي تنظيم بازار كالاهاي اساسي خبر داد و گفت: عرضه گوشت و مرغ، بازار را متعادل خواهد كرد.
محمدرضا رشيدي در حاشيه افتتاح فروشگاه شهيد احمدي روشن در جمع خبرنگاران گفت: وظيفه سياست گذاري و قيمت گذاري كالاهاي اساسي با وزارت صنعت، معدن و تجارت است كه در اين ميان، فروشگاه هاي زنجيره اي نيز به عنوان بازوي كمكي شبكه توزيع كشور اقدام به عرضه كالا خواهند كرد.
عضو ستاد تنظيم بازار افزود: قيمت گوشت و مرغ در بازار با نوساناتي همراه بود كه براي كنترل آن توزيع گوشت و مرغ تنظيم بازاري در رفاه صورت خواهد گرفت. ضمن اين كه در گروه هاي مختلف كالايي نيز با افزايش عرضه تلاش خواهيم كرد قيمت ها را متعادل كنيم.
وي با تاكيد بر اين كه در سال توليد ملي، حمايت از كار و سرمايه ايراني، بسترها به گونه اي فراهم شده تا توليد داخل بتواند شكوفا شود، تصريح كرد: بر اين اساس مذاكراتي با توليدكنندگان برتر كالاهاي ايراني براي عرضه كالاهاي با كيفيت صورت داده ايم ضمن اين كه اگر قرار باشد كالاهاي وارداتي كه توليد داخل ندارند عرضه شود حتما از واردكنندگان شناسنامه دار استفاده خواهد شد.
رشيدي از راه اندازي 20 شعبه فروشگاه زنجيره اي رفاه در ماه هاي آينده خبر داد و گفت: از اول تا پانزدهم هر ماه كالاهاي اساسي، حساس و ضروري موردنياز مردم با 30 درصد تخفيف عرضه خواهد شد. در ادامه پدر شهيد احمدي روشن نيز نامگذاري فروشگاه ها با نام شهدا را ارج نهادن به مقام آنها دانست و گفت: با ارج نهادن به توليدات داخلي مي توان از ارزبري كالاها جلوگيري كرد و سودي كه قرار است در جيب بيگانگان رود صرف اشتغال و توسعه كارآفريني در ايران مي كنيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها